Lottie
Det har ju ryktats om att Lottie bara ska fortsätta tillverkas i stora förpackningar. Men idag när jag var på Granngården blev jag lite förvirrad :P Havre och vetekli fanns bara i bruna papperspåsar, men i både 7 kg och 1,5 kg. Morot och äpple fanns bara i 1,5 kg och i den vanliga plastförpackningen. Nån som vet hur det egentligen ligger till?
När jag var på Granngården sist så frågade jag, och då sa de att de små påsarna skulle bli kvar, och då var det precis som du sa, bruna papperspåsar. Jag hoppas de små påsarna kommer vara kvar för min kanin äter inte upp en stor påse förrän den har gått ut på datumet..
Dom små påsarna är kvar! Nu har även morot och äpple kommit i papperspåsar :)
Jag upptäckte också det för ett tag sedan när jag var på Granngården :) då köppte jag en sån där liten brun påse som jag strör lite på carrier. Det funkar jättebra för Pilot ^^<3
Det är nog så att alla kommer att komma tillbaka, men det tar sin tid. Jag hoppas att det är så i alla fall. Känns jobbigt att behöva byta foder annars. Har bara en kanin och det är nästan bara Lottie som finns i lagom stora påsar, för jag vill helst inte köpa på lösvikt..
#4 på Granngården här finns både morot & äpple och havre & vete i 1,5 kg säckar, och havre & vete finns även i 7 kg. Men mina käkar morot & äpple :P
Min har bara käkat havre & vetekli. Funderar på att köpa 1,5 av samma och sen en liten med annan smak också nästa gång hon behöver mer mat =)