klotterplank #12
Fortsätt prata och diskutera allt Ot i denna tråden.
nytt klotterplank (y) ;D<3

Någon som ska se på grey´s anatomy på kanal 5 kl 21.00? Om det är någon som ska se på det vet då ni om det går i repris?
Måste skriva nått kul(a)
Skriver på min svenska uppsats, fats det är inget kul(a) den ska vara inlämmnad imon-.- kommer inte hinna….
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
#3 Du får skriva hela natten! ;) Ute i sista minuten? ^^,
Själv har man tagit lite "ledigt" från skolan och tog en heldag med mina bästa tjejer Bella och Therese :] Vi åkte till Gävle vidare till Valbo och shoppade oss fattiga! Illa, haha. Vi vart hel "aah den här vill jag ha, åh! och den här!" - Ja allt, haha iaf. underkläder och skor! Älska <3 höhö. Vi käkade panpizza och wook senare hämtade Olle oss i Bollnäs med sin bil och åkte iväg och käkade på Max. (Olle är Bellas kille) Ytterst trevligt!
Ja sedan när vi var på väg hem.. vem tror ni då ringer? Vår svenskalärare haha! *panik* Olle fick svara haha lite kul faktiskt, eftersom Olle inte går i skolan heller ^^
#4 du värkar haft kul:P
jag värkligen hatar min skola-.- inga av mina kompisar går där och bara massa pyttesmå personer som försöker vara fjortisar och tror dom ser bra ut(a)
Värkligen tröttnat på min lilla dumma skola som ger mej aldeles förmycket läxor-.-
Hoppas jag får bytta skola där mina kompisar går(a)
Nu funkar det inte att skriva häller, nått hände med word orkar inte meer…..
// Hanna
Johan palms forum är borta!:(
Sitter och hoppas på att jag får papperavi från posten imorgon.
Fick mail om att min studio kommit! ^^
Trodde jag skulle få min blixtdiffusor också, som jag betalade igår kväll.
Men idag fick jag mail om att de räknat fel i lagret och att inga fanns kvar.
De skulle inte få in förrän om 2-4 veckor, så jag väntar på att få mina pengar tillbaka.
Sen ska jag kolla efter någon annanstans att köpa ifrån.
#5 Ja sjuukt kul! Skall göras om ;) hihi.
Men lovar dig när du börjar gymnasiet kommer du ha fett med kul! Gymnasiet är roligast! Och går snabbast. Jag trivs skit bra i min skola och trivs med dom jag umgås med, visst finns det sånna här som slänger bitchblickar på en men äsch! Finns iaf. inte fjortisar som det finns på högstadiet :] jo två stycken men jaja! Lite får man tåla :)
Helloo! Har letat men hittar inte nånstans där man kan ändra sitt användarnamn. Går det, och isåfall, var gör man det? ^^
#9 Men, står det inte typ så här "Min prsonliga sajt" och under det står det "Mina innställninger" Högst upp i högra hörnet, eller under din avatar…pröva det:)

Man måste avsluta kontot och göra ett nytt. Ifokusgrabbarna byter bara användarnamn åt Medarbetare eller sajtvärdar…
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Precis som #11 säger får man i sådana fall avsluta sitt konto och göra ett nytt.
Jag har åkt sktoer idag med min morfar + lillebror :) Jag såg en älg
Kanske kommer vara lite inaktiv fredag-lördag då jag inte kommer vara hemma utan vara hos mormor och morfar :D<3
#10, tack för svar, men det går tydligen inte det jag menade ^^
#11 & #12 , okej tack för svar (:
Matteprov imorgon. Ska snart gå och öva mer.. Matte är trist >.<

haft spanska och engelska prov idag. Yey,kanske inte är rätt ord XD
Hoppas bara att det gick någorlunda.
Har matteprov imorn. Very funny. Not. Men ska nog gå bra (: Algebra är helt OK. Sen har man spanska och idrott sedan är det… *trumvirvel* SPORTLOV! Och vårt "sport"lov innehåller: fest, tjocka oss, gå till piercaren, fest och hänga på stan - mkt sport här! ^^,
Imorn blir det piercaren: Anna: Naveln, Bella: Näsa, Emma: Näsa, Therese: tungan, jag: endast byta smycke i tungan. Tjohej jag, Bella och Therese - the girls with tungpiercing och navelpiercing haha! :] <33
#8 Ska flytta in till gbg när jag börjar gymnasiet eftersom jag kommer inte orka åka buss(a) och ska gå ett år på high school i LA:P jag och min kompis ska bo hos min kompis syrra:P
Gymnasiet kommer defenetivt bli superroligt:P synd att jag har 2 år i högstadiet kvar-.-
#15 Haha:P jag har 1 prov imorgon, So-.- ska börja öva nu(a) sen så har jag engelska glosor och så ska jag skriva om ett semesterminne på engelskan, hur kan om tro att man ska hinna:P
#17 önska mitt sportlov kunde vara längre(a)
Vill ha percing i naveln men min mamma och pappa skulle flippa på mej om jag gjorde det(a)
**Haha vad har ni för några planer på påsklovet då?:P
**Mitt sportlov hade jag vecka 7 så börjar planera påsklåvet;)
// Hanna
#18 Shit vad tidigt sportlov. När har du påsklov? Jag har påsklov tre veckor efter sportlovet, skit soft.
Min mamma går med på typ allt jag vill ha inom piercing och tattoos, jag gjorde naveln med hennes tillåtelse, hon sa "tungan är värre" - en månad senare bestämmer jag mig för tungan haha ^^ tungan hatade hon men jag var hos piercaren, ringde mamma och bad henne prata med piercaren, hon vart lite förvånad :P
Nu i sommar ska jag ta tattoo på magen, fick det av mamma (Y) bäst hon är :D trots allt min kropp.
Johan Palm fyllde år i går:)
Nån som vet bra argument till att få skaffa ännu en till kanin att ev. para med en unge ur den kommande kullen med? Vill dock inte ha den bara för det :)
#19 Önska jag hade en mamma som var som vissa andras(a)
Jag har spåsklov vecka 14:P 6 veckor efter sportlovet
// Hanna
#21 hmm… Jag behöver ju inte tjata längre innan jag skaffar någon ny, är väldigt glad för det;)
Men säj att du har tid att ta hand om en till? och du värkligen vill ha(a)
// Hanna
Någon som vart i florida, west palm beach?
sitter och letar billiga resor:P är 29 160kr bra för 4 personer som räknas som vuxna och 1 som ät barn?:P vi ska vara borta 18 dagar:P
// Hanna
#18 Är inte kaninbytardagen på Åkraberg i samband med Påskolvet? Typ i helgen på slutet..? Isåfall har jag ju det inplanerat iallafall (:
#25 jo:P skulle igentligen åka dit med Tequilas ungar men det kom ju inga(a)
Jag behöver ju ingen mer kanin just nu men kanske endå åker:P man kanske hittar något(AA)
// Hanna
#24 Hör med dina föräldrar haha :)
Men 29160 / 4 = 7290kr/st - tur och retur då elr?
Kanske rimligt eftersom det är långt till Florida! Aldrig åkt dit :) Bokat och betalat resa för 8000kr för att åka till Mallorca tur och retur för 5 vuxna personer. Så viss skillnad! :)
Bytt smycke i tungan idag! Från 18 mm till 10 mm. :)) "Diamantplupp" på undersidan också.
#27 ja tur och retur:P fast inget hotell(a)
Vi får bo ute på gatorna;)
Ville oxå ha hål i min tunga förut, har gjort det på mej själv oxå, men eftersom jag bara hade örängen så funka det inte så bra att ha i tungan(a) så tat ut det typ dagen efteråt:P
// Hanna
#28 Vrf köpte du inget smycke till tungan för då? :)
#29 haha gjorde det hemma själv:P + att min mamma fick damp på mej;)
// Hanna
#30 Smart gjort att göra det hemma själv då :o snacka om stor risk för infektion. :)
Jag står inte ut, tungan spänner som fn nu! Ngt trångt smycke, om det inte blir bättre inom någon dag ska jag byta till 12 mm! :)
#31 oo ja vet jag är smart, det har jag altid vart(a)
hade du inte 10mm är inte det mindre ne 12 eller är det nått jag inte fattat med det(a)?
// Hanna
#32 Från början hade jag 18 mm, bytte till 10 mm idag - men den känns lite för trång just nu, men kan vara så de första dagarna och om det inte blir bättre ska jag byta till 12 mm - 2 mm längre än den jag har nu.
E på semester, känner att jag är väldigt oaktiv;)

#34 Ooh, vart har vindarna fört dig? XD
#35 haha:P Stöten i Sälen (och Trysil i onsdags)X) Inte såhär sol och bad direkt;P
#33 ahaa nu fattar jag:P
// Hanna

#36 Hahah kanske inte,men det kan vara skönt att svischa ner för backarna också :D
#38 jupp^^) ;)

Kollar på let´s dance :)
Blä, är dags att boka tid till frissan.
Men har så svårt att hitta någon passande frisyr.
Funderar på att färga håret när jag ändå är där, men kan inte riktigt bestämma färg heller.
Så har ni förslag på passande frisyr eller färg, får ni gärna visa (länka). =)
#41 har du samma problem som mig alltså? x) det är ju särskilt svårt när man har lite kortare hår, det begränsar ju hur man kan ha det…
#42: Jag har alltid problem att komma på frisyr.
Det är ju supersvårt. 
Men tror jag kommit på hur jag vill ha det, efter att ha sovit på saken. ^^
Ska klippa luggen så den inte är fullt lika jämn och sen klippa upp håret mer så jag kan fluffa det lite.
Sen ska jag färga några nyanser ljusare (ej min riktiga färg på bilden) och så färga gröns i topparna samt luggen. 
Få se om det ser vettigt ut eller ej.
Soligt ute idag^^
ska ut och fotta Riff lite tänkte jag :)
medarbetare på allergier.ifokus .
#44 Härligt :D Jag är inte hemma så jag kan inte träffa Pilot för än i morron, buhu :'( hihi <3
Har åkt skoter idag och igår , fett nice :D<3
#45 skoter kul(a) även om jag bara åkt skoter när jag var mindre och åkte skidor:P och när jag skadat benet när jag åkte skidor(inte så länge sen) eller när min summa skit snowbord inte hade dom här man har fötterna fastkruvade ordäntligt i-.- första gången jag använde den dom i skiduthyrningen gjorde det på min eftersom min amma och pappa inte vet hur man gör men dom var sämst(a) så efter jag åkt ner och inte kunnat svänga efetrsom min fot vredsej hela tiden, så skulle jag åka upp för en sjukt lång knapplift, och så var det i slutet av dan så det var is i början så varje gång jag försökte så slant jag och fick jätte ont i fötterna fetersom snowborden åkte åt ett håll mina fötter åt ett annat, då fick ja åka skoter upp :D
// Hanna
#45 skoter e skit kul^^)
Trött! Åkt skit mkt snowboard o skidor 7/24 (känns det som) i en vecka nu-.-'''
Blä, har fått en förkylningsblåsa på tandköttet.
Grymt irriterande!
Sen håller jag på att leta efter någonstans att hyra in mina pälsbollar…
Men det är svårt att hitta något som ligger tillräckligt nära.
Vill ogärna ha längre än någon km, då jag ska lyckas ta mig dit om/när jag blir sjuk också.
*hm*
Var ute och hoppade lite med Riff för en stund sen, och ni kan gissa om jag blev förvånad när han flög över alla hinderna två gånger! Han som har vägrat hoppa förut! Dom var inte mer än 15 cm höga och det var en liten bana på bara 5 hinder men iallafall! :D<3
#46 ajjjj :'( men du fick ju åka skoter i alla fall:P näe, skojja bara ;)<3
#50 hihi, ne men asso åkte inte skoter nu utan förra året:P Men det gör ont
Vilka ska kolla på melodifestivalen?
#52 jag vill ha godis så jag är tvungen(a)
// Hanna
#53 Lägg lite i fickorna och smyg iväg fast då får du ta dom med papper på.
#54 haha smart;)
men synd att jag inte har några fickor
:( har leggings på mej(A)
// Hanna
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
sitter i bilen påväg hem och har fått en väldigt skum låt på hjärnan:P
#51 hahah, asså jag menade till pigelina #46 (a) ;P hahah x)
woho! 12+ :D
♥
#58 Jävlar vad varmt. Här är det -1.

Snart kan vi gå ut i t-shirt och shorts
6+ har vi i Skåne!
#57 haha, oj:P va lite trött och skumläste baea hehe (a)
#59 haha vilka skillnader de kan vara ;)
nu hoppas man bara på att snön ska försvinna oxå! :D
♥
#62 Ja under veckan kommer det bli +5 vissa dagar, sol och tö! :D Äntligen liksom, under mitt lov - perfekt.
Potatis gratäng på G nu!
#63 perfekt (Y) sent lov förresten, jag hade v. 7 :o
♥
#64 Tidigt lov för er :) Vi har jämt vecka 9 men den här gången vart det vecka 10 precis som vissa i Umeå har! ^^ Det är soft för sen är det bara tre veckor skola och påsklov.
#65 jo ioförsej, fast ni får ju gå mkt längre innan ni får lovet oxå (A)
jag längtar till sommaren (:
♥

#66 Jag med! :)
Mvh Hanna
äntlign hemma! Saknat Zessan jättemkt!?
Första jag gör efter 6h bilresa är att gå å krama henne???
#67 ska bli såå skönt att slippa alla tjocka vinterkläder osv :)
Någon som såg Seven igår? :P
♥
Skojig dag idag!:)
åkte och träffa min bästa kompis idag:D
Kan bara träffa henne på hälgerna eftersom hon flyttat till gbg och jag hinner inte åka dit efter skolan:/
Måste vara hemma 8(a)
Vi gick runt i nordstan som alltid:P fixa massa saker som behövs till hennes fest hon ska ha nästa vecka oxå
Åkte hem till hennes nya lägenhet sen, den var mycket fulare en hennes förra men dom skulle renovera den:P dom hade hiss i det huset så därför ville dom ha den istället, dom flytta typ bara 300 m:P
// Hanna
#70 Flytta dom bara för hissen? xD
Ska ta hand om min kanin nu som fått flyttat hem till mig från mamma! :)))
#71 ja(a) haha men dom fick en 4a ist för en 5a oxå^^
// Hanna
#72 Så dom flyttade till en mindre lägenhet? :))
Är skit hungrig! Ändå… ändå har jag ätit tre korvbröd, en biff, 3 köttbullar och potatisgratäng xD haha

Potatisgratäng :D
#73 jaa:P
// Hanna
Jag har storstädat i Pilotens bur och kryddat med fett mkt spån (y)<3
6.1+ ute!! Tö <3 Vår!
#77 shit:O vi har typ jättekallt:/ Längtar till våren^^
#78 Vart bor du? :P
Nu är det bara 3..
#79 sthlm;) "bara" :O vaaarmt:P
#80 Jaha hur många grader är det hos dig då? Läst att det var 6 grader i Sthlm? :P
Jag kan ha Muffin och Nessie tillsammans igen! :D Dom är jättesöta tillsammans och gör allt tillsammans ;) När den ena tvättar sig tvättar den andra sig och så ;D
Och Nessie är inte lika rädd nu när hon ser hur Muffin är :)
Emma
#81 kollade termometerna nu (måste blivit varmare elr nåt) +4° :D varmt^^)
#82 kul!:)
Paus i pluggandet.
Blir lite för låndtradigt att sitta och läsa för länge.
Snart tejpar jag upp mina ögonlock. Trötter här :)
Såg nyss två avsnitt av Harpers Island - det blir att tanka ner alla avsnitten imorgon :D

Är i skolan och slutar 15.00 Blää :P men jag har rast nu :P
Slutade tidigt idag, wihii :D ska snart gå ner och ta en bit av kladdkakan jag bakade igår, mums

woho, har studiedag imon :D
Mvh Hanna
Håller på att redigera en bild i photoshop, ska klona bort ett staket och en grimma på en häst. Men det blir helt misslyckat, hehe =P

#88 yey! samma här :D fast de behövde ju inte ta det mitt i veckan,hade varit bättre med en fredag -.-'
Jag har inget attt skriva min vill ändå skriva nått -.-' haha
tur att jag kan klottra lite på klotterplanket då, *klotterklotter* ;D
jag är inte så seriös idag ;)
#91 Haha, om du vill kan du ju ta min svenska uppsats och skriva färdigt?
ska vara inlämnad till imorgon, haha =P
32,5 grader här då!
Våren närmar sej;)
// Hanna
#92 Okej xD haha :D Jag äger på svenska: "det var en gong en last bil med blå deck. den var röd." haha x) inte så seriös idag :P
Btw, jag och en kompis skrev en saga om en fluga som hette Bert idag, haha x)
#93 så varmt är de inte ens på sommarn ju XD
#95 joho ;) det är uppemot 40 grader här på sommrarna(a)
det va i solen det var 32,5 i skuggan va det bara 7(A)
// Hanna
Håller på att skriva en liten sammanfattning av hamster-SM till medlemstidningen. ^^
#96 Aldrig att det är 40 grader på sommaren! ;) Då är du i Spanien ^^
Kanske blir fest ikväll för mig!! :D Kulkul!!
Ordovicium-.-''' Hatar reilgon/historia (typ samma lektion) *gäsp* :O
#98 jo på min altan;)
hahah:P kan fota mätaren någon gång så får ni se(a)
Fest?, mitt i veckan;)?
// Hanna
#101 coolt^^
TröttOo
Har lottie kommit tillbaka elr? Tydligen för idag när jag var på Grangården så fanns det :D:D:D Köppte en liten påse som jag ska blanda pyttelite med Carrier ;)
Och så hadde dom typ nya påsar som såg ut som papper (se bilden) fasst dom gammla fanns ju kvar. ;)
Kanske är det jag som är ute och virrar, men var inte lottie borta ett tag? :P aja, nu är det ju tillbaka iaf ;)<3
#103 jo, lottie var borta ett tag. De skulle lägga ned men blev uppköpta. Så de tog över produktionen :)
Jag har ÄNTLIGEN tagit mig för att rensa mitt katastrofområde till garderob idag ;) Det tog sin tid, men nu är det klart ^^
asso seriös, se något program om naturen och vi måste se på när späckhuggare dödar en val unge och typ käkar upp den och ser när andra djur käkar på den asso fyn f*n :S Mår illa och ryser

#106 Jadu, dem ska också leva 
#106 Äter inte du också kött då elr är du vegetarian? :)
Här äre speghetti på g! ;)
#109: Nej, han har nog blivit lite bortglömd stackare.
Helt ärligt så hade jag glömt av honom jag med.

#109 Han är fortfarande söt! xd Men ja kan gissa att det är jobbigt att hitta den tråden och kopiera varenda gång,du vill använda Vilgot :)
Såg han för ett tag sen i en gammal tråd(a) då var det väldigt längesen jag såg honom innan:P
// Hanna
#107 jupp;)
#108 jag är vegetarian;)
#109 juste, kmr ihåg honom, länge sen man såg honom;) Ha e verkligen söt

#113 Mindes inte det :)) jag med haha ^^ Tycker det är mer OK att djur äter kött än människan för människan klarar sig utan det.
#114 ja, håller med dig;) Men inte särkilt kul å kolla på:P
#109 - #113
Haha, vilken söt!
haha,så söt :D
hopptävling i morrn 
6 dagar kvar tills Tequila ska få ungar(a) får hon dom dag 28 får hon dom om 4 dagar(A) läängtar:P
// Hanna
#118 Väldigt sällan honor får på dag 28 :))
Här sitter man och äter godis… blir plugg ikväll. Kul (n) Bara för att jag inte vill ha plugg på lördag och söndag ifall det blir fest ;)
#119 haha vet:P Men spelar ingen roll när dom kommer igentligen bara Tequila och ungarna mår bra så:P
// Hanna
ååå! visst är dvärgvädurar helt och hållet underbara!?

Vem ska se på lets dance ikväll? (:
jag taggarrrrrrrrrrrrrrr, hopptävling i morrn !!!
STARSTRUKK 3OH!3 ft. KAty Perry = änn mer taggad…
Take It Off Ke$ha = mer tagg…
Shut It Down Pitbull ft. Akon = SUPERTAGG !!
nu är jag fett taggad ! speedad också… hahah x) alla håller tummarna för mej å pilot i morrn, okej? (a)<33
#124 håller tummarna:P
// Hanna
Jag fryser!
Vi har en väldigt mogen kille i vår klass, han pissade vid våra skåp. Sjukt skabbigt!!
Emma
#124 Jag håller tummarna såklart!
Vilka kommer att kolla på melodifestivalen imorgon, och vem tycker ni ska vinna? Jag tycker att Salem al fakir är överlägsen, haha :P Anna är också bra =)
Själv ska man vara på plats o globen imorn ^^
Tittar på Harpers Island! :D
#127 Jag ska inte titta, tittar aldrig på det.

Ska snart gå och handla chips och annat gott :) sen blir det till att mysa ner framför tv.
Mvh Fatima
Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus http://nastansjonskaniner.webs.com

#127 jag ska kolla :D
#130 vad gott :)<3 jag orkar inte gå till ica, känner mig grymmt trött… hihi x)
Kolla nyss True blood(a)
// Hanna

Kollade på national treasure men blev så sömning framför tvn så jag satte mig här istället x)
Mvh Fatima
#133 True Blood är inte så bra :/ Vampires diaries är sjuuuukt mkt bättre. Tittar på det nu, sett alla avsnitt redan men ser om dom haha :D
#127 Ska till genrepet och kolla, sen ska jag kolla hemma på kvällen.

Jag sitter fortfarande i pyamas … sköönt med helg!
#135 nää inte så jätte men sätt alla andra så känner mej tvungen att se dom nya(a) vill altid veta hur det går även om saker inte är det bästa;)
Sen så är det typ gränsen mellan hur mycket blod jag klarar av att se(a)
Såg en skräkfilm en gång om en som blev vampyr och skulle döda dom andra vampyrerna och sist döda sej själv typ. Den är öääskig(a) skulle inte kunna se den ensam^^ har sett den 2 gånger:O
// Hanna
#138 I VD är det ju inte något blod nästan xD
Vad händer för er ikväll? :)
#139 ska ha gäster, har typ inte träffat på 1½ år eller något:P
Är en tjej i familjen som är lika gammal som mej…
haha såg henne på spårvagnen en gång när hon var med sin mormor och sina syskon, dom skulle se på bio(a)
Feg som jag är sa jag självklart inte hej(a) fast inte hon häller-.-
Känner mej som ett proffs skissa spårvagnen(a)
// Hanna
#140 Haha, vilken… fin bild (aa)
Jag är hos mina kusiner i Kristianstad. Har inte varit här på en evighet känns det som :P

Yey vi ska frossa pizza till middag
Men sen ska jag äntligen hem och goooosa med kaninerna som jag varit utan i en dag…. det känns som en månad, lilla känsliga jag x)
Mvh Fatima
Är hemma hos föräldrarna och hälsar på, medans sambon är och hälsar på en kompis.
På vägen hem imorgon ska jag passa på att hämta upp mitt andra objektiv. ^^
nu smälter snön för fullt :D (Y)
♥
Varit på genrep inför mello ikväll
#145 Och Salem al fakir var bäst? (aa) xD
#146 Nepp fast dom hade "omröstning" (dom testa) och då vann han.
Melodifestivaleeeeeeeeeeeen ikvl :) hejjar på Anna =)<3
#148 Anna är bra!! Fast hon ska komma tvåa. Salem ska vinna! :D<3
Min egna dvärgvädur Maja har varit jätte snäll och busig på samma gång ända sen vi fick henne, men min lilla systers kanin Kajsa är jätte skygg och rädd och nervös,vi går till våra kaniner tillsammans och hon sköter sin kanin ganska bra, men ändå är Kajsa skygg coh när hon var bäbis var hon modig och säker lugn och så men nu är hon en lien fegis som inte låter en lyfta henne, och hon sitter inte still i ens knä bara om hon får godis!, SNÄLLA SKRIV VAD NI TROR MAN KAN GÖRA OCH VARFÖR HON BETER SIG SÅ!!!
#149 Tyckte Timotej och Anna var bra innan jag var där och såg dom på genrepet. Då va Eric mycket bättre och Salem var också bra

Vem ska se på melodifestivalen ikväll och vem tycker ni ska vinna? Själv så tycker jag Anna, Ola eller Erik (någon av dom) :)
#152 Haha, som jag har skrivit jättemånga gånger förut känns det som (aa) SALEM AL FAKIR!! <3

Jag har nyss kommit hem och jisses vad kaninerna skitat ner deras fack/bur. Fick städa alla, men jag tycker det är rätt roligt att göra rent. Sen fick dom nytt fräscht vatten, morotsbit och pellets. Nu sitter alla nöjda i sina fack/bur.
Sen fick jag också en liten överraskning, min kära katt kom hem som varit borta i två dagar. Men nu ska jag nog dra mig till tvn :)
Mvh Fatima
Timotej och eric bäst
Ni bara snackare melodifestivalen, ingen som svarar på min fråga?
#156 Skapa egen tråd denna tråd är där man snakar om saker som inte handlar om kaniner.
#156: Svårt att säga varför hon beter sig på det viset.
Men det är bara att fortsätta att hantera henne och hoppas på att hon blir bättre.
Alla kaniner blir inte supertama heller.
#159: Spännande! ^^
Själv ska jag hämta ett nytt objektiv imorgon, få se hur jag trivs med det. =)
Sen ska jag nog pallra mig iväg till frissan och beställa tid nästa vecka.
Ska bara bestämma mig till vilken frisör jag ska gå till.
Finns hela 15 (!) stycken på denna lilla ort…
Är ju nyinflyttad, så är lite svårt att fråga någon bekant om råd.
Varför?! går på melodifestivalen VAJRE år, och ALDRIG vinner den låten jag vill! :(
Ah shit! Såg nyss klart på en av världens bästa serier. Harpers Island. Så gryymt spännande, så sjukt bra och absurd - det går inte att förklara med ord! Och ingen får missa Jimmy (C.J Thomason) i serien, så sjukt söt och grr. Leendet, håret, ögonen! Rob, Taylor och alla dom i Twilight kan slänga sig i väggen! Ingen slår Harpers Island. Gryyym <3 13 avsnitt :]
#158 Tack NinniH! Jag tänkte det också att alla kaniner blir inte helt tama men jag vill ändå att Kajsa ska bli tamare(men jag måste säga att hon var lugn igår!!)
asso målar mina nagla, hatar att göra det, det blir bara massa knögger och jag stöter i allt:P
#165 Köp snabbtorkande överlack ;) Har ett från Mavala, det funkar toppen!
Har precis kommit in från kaninerna:)
Rakel är helt underbar!!Bland det bästa köp jag gjort!<3
Hon är ganska försiktig i buren men när man tar ut henne spinger hon runt och kollar läget(hon har aldrig varit här^^)sedan kommer hon till mej,sätter tassarna på mina knän och kollar på mej med sina svarta ögon. Sen hoppar hon upp i knät och kelar en stund,sen hoppar hon ner och undersöker osv.
<3333
#166 tack! ska det, har fortfarande inte torkat och är helt skrynkligt:P
just stämmt min harpa, jobbigt!
har varit på gymmet med pappa och sprungit på löpband :) jag är duktig ;D<3

Hemma efter en lång dag på hästutställning :)

Fy det är skola imorgon
, har ju haft lov i veckan. Aja ska nog gå och se wipeout och sen gå och duscha. Förresten börjar tråden bli lite lång?
Mvh Fatima
#172 Samma här.
Haft lov och nu är den slut, inte taggad för skolan :))
#172-173 Lov!? Så här sent?:P
// Hanna
#174 Bara du som har lov så tidigt, vecka 7 va? Vi brukar ha vecka 9 men den här gången vart det lov vecka 10! Om 3 veckor blir det lov igen, hur skönt!? 8)