Kullplanering
Nu är våren påväg och jag har fixat med kullplanering till ninisarna :) Hittat hanar åt de honor jag ska låna hane till och hunnit para de första kaninerna!
Första kullen kommer blå efter Omar (sv/gul japant) och undan Nicole (blå/gul japant)
Förväntade färger: Isabella, blå, gul/svart japan, gul/blå japan, madagascar kan förekomma
Parades 9/3 och förväntas födas runt 9/4 :) Man kan kan redan nu lämna en intresse anmälan och stå i kö för att få större chans att få en unge.
Andra kullen kommer att bli efter Jesse James (blå/vit japant) och undan Hestia (sv/gul japant wiener)
Förväntade färger: blå/vit japant, gul/svart japant, gul/blå japant, svart/vit japant, med eller utan wienerteckning
Kommer paras så fort Hestia flyttat ut, datum kommer ksirvas i tråden :)
Tredje kullen kommer att bli efter Jesse James (havanna) och undan July (sv/gul japant)
Förväntade färger: Havanna, gul/brun japant
kommer paras efter 28/3
Kolla gärna hemsidan eller maila/adda för att få se mer bilder och mer info! :) sannastorm@live.se
ingen som är intresserad? :o

var bor du?
Kanske av en havanna efter July och Jesse James:P
Får se hur det blir när alla ungar kommer(a) ska ju igentligen bara ha 1 kanin till men man vet ju aldrig(a)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
#2 jag bor i Bålsta, uppland/stockholm :)
puttar lite
Kanske en isabella eller blå för mig! :) Så skriv gärna upp mig så länge.
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Kan någon medarbetare/sajtvärd ta bort Hestias och Jesse james kull helt? Den kommer inte bli av tyvärr efter som det uppstått ett problem…