Ny medlem :-)
Hej
Jag är ny här på sajten så jag tänkte att jag skulle presentera mig lite. Jag heter Johanna och är 19 år, bor för tillfället uppe Luleå, men i Uppsala med min familj på somrarna. Mitt första alldeles egna husdjur var en kanin, en superfin japantecknad dvärgvädur. Han fick tyvärr avlivas pga sjukdom. Min brorsa har genom åren även han ägt två kaniner (angora och dvärgvädur) och jag fick en ny kanin några år efter min första blev avlivad, även denna en dvärgvädur. Det blev några år utan kanin efter det att den sista av våra kaniner gått bort. Men nu för några veckor sen skaffade jag mig en kanin igen, den här gången blev det en fransk vädur, min första jätte! Min mamma hade ett par när hon var yngre och tyckte absolut att det var en ras att satsa på. Jag kan ju nämna att jag även har fyra underbara katter, en landsköldpadda och ett gäng fiskar också, alla nere i Uppsala. Hehe, jag ska kanske tillägga att alla katter inte är ägda av mig, vill ju inte hamna i trubbel hos brorsan som kan tycka att det är viktigt att nämna.
Hej och välkommen. Kul med ett frassefans ;)
Välkommen hit! ^^
Är det något du funderar över är det bara att kontakta mig eller någon av mina Medarbetare.
Välkommen!
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Välkommen! :)
Välkommen, hoppas du trivs hos oss! =)
Tack så mycket alla! Jag va inne här en del och läste på innan jag skaffa min kära kanin, men det har inte blivit av att bli medlem förrens nu. Det verkar finnas många kanin kunniga här inne så det känns skönt att ha någonstans att vända sig när man behöver lite råd 

Välkommen =)
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!