Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1563 ggr
Verra
1

(S) 2st Uteburar bortskänkes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

2 st uteburar bortskänkes.
Har ej bild men den ena är en trixie drygt 100x50.. Den andra är en smalare modell, när jag köpte den stog det att den var 120x50 men jag har aldrig mätt den och nu sitter jag många mil ifrån och kan inte mäta!

Dem har inga ben och är i skrivande stund inte urstädade.
Kommer att åka sista svängen till Nynäshamn/Ösmo på lördag 13/2. Dem kan hämtas då annars slängs dem!
Fint skick!

Maila info@verra.se

Hittade en bild på den ena. Det är alltså bara den översta!

Emelie
0

Hej, jag är mycket intresserad. Det finns inte möjlighet att hämta burarna senare än utsatt datum?

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Verra
0

Grejen är ju den att vi flyttat, burarna står kvar i gammla lgh i Nynäshamn och vi ska dit och fixa det sista den 13/2. Skulle vara skönt att bli av med dem då. Vi ska ha visning av lgh helgen efter så om du lovar att hämta dem så kan vi nog vänta tills dess. Måste dock prata med sambon så att han inte har andra planer..

Känns så trist att slänga dem!

Emelie
0

#2 Jag förstår det, jag mailade dig nyss. Vi kan prata mer där.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Ida-M
0

Det var förbaskat att du var tvungen att bo så långt bort. Göteborg hade funkat bättre.. Såg dina fina hinder också. Det är ju typiskt att när man hittar sånnt man vill ha så är det för långt bort :(

Valkyrie
0

Jag bor i stockholm. Om du har vägarna förbi kan jag vara villig att betala lite också ;)

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

[aammE]
0

Vill bara påpeka att dessa burar INTE är lagliga på höjden.

Verra
0

Rätta mig om jag har fel, men 50cm är minsta godkända höjd för kaniner upp till 3kg?

Den på bilden är 60 cm och lite till..
Så du får gärna förklara vad du menar….

Valkyrie
0

skulle du ha vägarna förbi älvsjö? det är jag som är intresserad av hindrerna-

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

Verra
0

Kan tyvärr inte ta med uteburarna då dem är lite för stora att ta på bara bilen, och vi ska iväg till svärmor och så efteråt så vi kan inte ta med släpet heller..

[aammE]
0

Har för mig att ingen av trixies burar har laglig höjd, man mäter innermåttet med ett måttband.

Om jag har fel så ber jag så hemskt mycket om ursäkt. Glad

Verra
0

Jag vet att den var minst 60 cm för jag fick plats med ett vinterisolerat hus på den höjden där i förra vintern.. Och då var det några cm till övers..

Jag köpte den på blocket så det är kanske inte ens en trixie.. antog bara det då den såg ut som en sådan.. :)

pigelina
0

altid när man hittar sånt här som man behöver så finns det för långt bort:(

Lycka till att få sålt dom!

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

SandyCipper
0

Finns buren kvar du har bild på?

Ligger det långt ifrån Borås?

Pm:a mig när du svarar!

Emelie
0

#13 Det ligger långt från Borås.

Verra
0

Nej, dom finns inte kvar. Som jag skrev så kunde dem hämtas 13/2 annars skulle dem slängas.. Och det var ett tag sen :)

Zvintos
0

Då låser jag denna tråd eftersom den ej är aktuell längre. =)

Inlägget är låst för nya kommentarer