Två veckor utan dig nu!
Jappe!
Två veckor sen jag fick träffa dig sist! Det känns som om jag vant mig vid att din bur är tom nu. Men det gör fortfarande lika ont när jag ser att den är det. Det känns som om det gör ont av en annan anleding nu. Då gjorde det ont för att jag så gärna ville ha dig hos mig och krama dig. Nu gör det ont för att jag aldrig kommer att få göra det. Jag får aldrig träffa dig igen. Min älskling. Jag kunde ha förlorat båda mina ben för att du skulle få leva! Jag älskar dig av hela mitt hjärta! Det finns ett rum i mitt hjärta, ditt rum, men det är tomt nu. Det är därför det gör så ont. För att det fattas en del av mig. En del av mitt liv har försvunnit! Jappe, det går inte längre! Jag vill inte leva ett helt liv utan dig! Varför ska jag alltid förlora de jag älskar? Varför just du! Och varför just nu?
När jag ska mata de andra och inte får fylla din skål och öppna din bur och se dig glupsa i dig din pellets så fort som möjligt så ingen skulle ta den ifrån dig, då gör det ont. Det gör ont lite varje dag nu, för vad jag än gör tänker jag "sist jag gjorde det här levde Jappe". På kvällen när jag ska sova kommer den hemska smärtan. Den är nästan bedövande, men endå gör det så ont att jag bara vill skrika. Smärtan är så stark att det känns i hela mig, som om hela jag är ett stort tomrum. Jag har förlorat en del av mig! Jag vill ha den tillbaka! Jag vill ha dig tillbaka! Jag saknar dig mer än något annat! Jappe, Jappe, Jappe! Mitt hjärta slog alltid i takt med ditt hjärta! Och utan ditt hjärta har mitt hjärta tappat takten!
Vi spelade samma musik du och jag! Men låten tog slut för snabbt!
Jag ÄLSKAR dig! För ALLTID! Om jag nu ska tvingas leva hela livet utan dig så tänker jag leva det för dig!
Solbackens Jasper! Det finns inte ord för hur mycket jag älskar dig! <3
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner
Nej, vad sorgligt!:( Tröst kram från mig!:( Min älskade kanin dog också för två veckor sedan!:(

RIP Jappe 
Mvh Hanna
Stora tröstkramar till dig :(<3
medarbetare på allergier.ifokus .
Rip
.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
*Kram* 
RIP 
Tack allihopa! <3
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

//Ellen
:(<3
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Beklagar, rip :'(<3

Den här läste jag när min älskade katt dog för många år sedan. Trots att jag inte tror på ett liv efter detta var den en tröst.
Tyvärr på engelska, kanske någon kan översätta om det behövs.
The Rainbow Bridge
J_ust this side of heaven is a place called the Rainbow Bridge.
When an animal dies that has been especially close to someone here, that pet goes to the Rainbow Bridge.
There are meadows and hills for all of our special friends so they can run and play together.
There is plenty of food, water and sunshine, and our friends are warm and comfortable.
All the animals who had been ill and old are restored to health and vigor; those who were hurt or maimed are made whole and strong again, just as we remember them in our dreams of days and times gone by.
The animals are happy and content, except for one small thing; they each miss someone very special to them, who had to be left behind.
They all run and play together, but the day comes when one suddenly stops and looks into the distance. His bright eyes are intent; His eager body quivers. Suddenly he begins to run from the group, flying over the green grass, his legs carrying him faster and faster.
You have been spotted, and when you and your special friend finally meet, you cling together in joyous reunion, never to be parted again. The happy kisses rain upon your face; your hands again caress the beloved head, and you look once more into the trusting eyes of your pet, so long gone from your life but never absent from your heart.
Then you cross the Rainbow Bridge together_
-Anonymous
Lotta
---------------------
www.lottasullisar.se
*Kramar* <3
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
R.I.P Vet hur det känns, den 28/1 -10 var jag tvugnen att ta faväl av min vän<3
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.