Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 293 ggr
Zvintos
0

Massa bilder på Daylight!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog ut Daisy för att ta lite bilder på henne.
Och som hon poserade!!! *kär* Skrattande

Zvintos
0
Zvintos
0
Zvintos
0
Zvintos
0
Hopi
0

Åh, vad fint hon sitter!!! =) Hon verkar vara en riktig fotomodell!! hehe Roligt!!!!

Pinscher2
0

Henne tar Du me till Mora den 19 maj va NinniH!? =) KANONFIN ju!

Zvintos
0

Pinscher2: Hm, får se om jag kan. Har ju ingen bil eller körkort. Men skulle vara kul att ställa ut henne! Om det inte går kommer hon absolut bli utställd på Dala-Expo i augusti!!Glad
Skulle vara kul att hitta henne en hane sen. Men det blir inte förrns jag skaffat mig uppfödarnr. Glad
Hon är ju utställd på 94,5 B-klass, så utställd igen kommer hon definitivt bli!

Hopi: Jodå, så fort kameran åkte fram visste hon direkt vad hon skulle göra! Skrattande

Pinscher2
0

NinniH, Ja men vi skulle ju kunna försöka ordna så att Du kan åka med oss! På ett eller annat vis, a ja. Finns gott om tid att planera =)

Bara hojta till om Du vill låna en hane av mig, Filur skulle kunna passa bra!?

94.5p, ja då lär hon kunna få mer! Garanterat!

Blir det ingen utställning i Mora, ja då lär vi ses på Dala Expo för dit lär vi oxå åka =))

Zvintos
0

Pinscher2: Filur skulle nog passa finfint! Men hon är ju bara 5 månader än så länge, så det lär väl dröja till sommaren innan kullen ev tas. Glad Men måste i sådana fall se till att jag har köpare till ungarna innan de blir leveransklara, för jag kommer inte ha möjlighet att ha kvar dem annars. Fundersam Det är det som gör att jag funderar lite på hur jag ska göra. Men det är ju ett tag dit iaf. Glad

Pinscher2
0

Ta det lugnt =) Får låna honom när Du vill, bara säga till =)

Zvintos
0
amand
0

Åhhh vad fin Daylight är! :D

KajsaM
0

Åhh vilken underbart tjusig tjej! Såå cool :D

Hopi
0

Dennis kan ju inte bli pappa till Daylight´s barn, eftersom han är hennes halvbror… Annars hade ju han varit nära o bra. hehe.

Clariiz
0

Jätte fin tjej! Du borde ha en vit blåögd hane til henne! :) Kanske du får fram en ny färg? blåögd viltgrå (kanske redan finns :P ) eller viltgrå/vit med 1 blått öga å ett svart :) så sött tänk er vad sött det skulle vara! :D

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

__iE
0

*avis* åååh, vad söt hon är :D

Zvintos
0

Hm, en vit glåögd är nog inte det bästa till henne. Räcka ut tungan Då blir det ju wienertecknade kaniner med anlag för blå ögon. Med andra ord kaninungar som kan vara svåra att sälja pga anlaget. Sen tillför det ju inte direkt något till varken viltgrå eller vit blåögd Avel. Räcka ut tungan

Så jag tror jag står över. Blir en viltgrå hane för hennes del. Glad

KajsaM
0

Vars bor hon nu när du har sålt buren?

Zvintos
0

Jag hade en till bur som stod tom, som jag sparat åt henne. Annars hade den skrotats. Men det kommer den göra till sommaren iaf. :P Den och en till. Ska bygga nytt. Flört

KajsaM
0

Hehe okej :) Hur 'är hon annars? Lugn?

Zvintos
0

Jodå, märks att hon är ny, hon har inte riktigt anpassat sig än. Men mot mig är hon då snäll. Mot pappa morrade hon lite första gången han skulle klappa henne. Räcka ut tungan Väldigt modig är hon också. Trodde hon skulle vara väldigt skygg eftersom hon är ny, men nejdå. Hon var förvånansvärt lugn i hagen. Glad

Matilda_91
0

Bild 4 var ju helt underbar, fina tjejen där :)

Denna kommentar har tagits bort.
Iram
0

Så söt hon är!!Glad