Min första kull!
Lördagen den 20/2 fick Olga sin allra första kull! även min första kaninkull :D!
Hon fick 10 ungar. 1 dog tyvärr, men alla dom andra 9 lever! alla är tjocka och varma :) SUPER söta <3 är så stolt att hon klarat av att hålla alla vid liv :)! hoppas hon kan fortsätta med det (;
Det är en lejonhuvad kull. ungarna kommer få h-bevis
Vad skoj, grattis. ^^

Grattis !
Ser fram emot bilder :)
Vilka färger är föräldrarna ?
/Fia

grattis :D
Mvh Hanna

grattis =)
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus
Grattis som jag redan sagt. Men att det blev så många då 
Oj, så många! :O Grattis iallafall, superkul för dig :)
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Tack alla!
ja det blev jätte många! alla ungarr lever :) och dom har börjat få päls :D! eller dom har päls på nästan hela kroppen :P!
mamman och pappan är wienertecknade svartviutt gråvitt.
dubbelmanad och teddy. så kan komma fluffisar ^^
det finns riktigt coola täckningar kan jag säga!!
Oj, vad många! jag är rädd för 6 ungar också får du 10(9)! De måste vara minimala? Min hona fick 7 ungar och de var lika smala som ett lilfinger och ungefär lika långa som ett också. Hon är Dvv och din hona är ju ändå mindre. Måste se ut som små hamstrar ;)
Lägger du ut bilder sen?=) Jag kommer lägga ut en bildbomb på min kull=P de kommer om 2 dagar.
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
Grattis, förstår om du är glad, när jag fick min förta kull så var jag överlycklig!
Vad roligt med så många ungar, hoppas alla klarar sig :)
Kastanjegårdens Kaniner
Grattis!:)
Visa gärna bilder^^)
hihi tack alla :D dom är super söta!! haha kan inte låta dom vara (a)
JA bilder kommer snart :D!
Ja finns 3 st som är mindre än dom andra annars tycker jag nog att dom ser normal stora ut ;P
ja Denna kullen är speciell efter som det är den första! < 3 och att det blev 10 st :O!

Min dvärgvädurshona fick också 10 ungar, men bara tre klarade sig. Är det fler än 6 tycker jag det ofta blir en som inte klarar sig.
Vad roligt!Grattis!:D
Min hona fick idag en kull på sex stycken små bebisar^^
Det kommer bli vädurskorsningar till hoppning:)
Grattis! ^^,