Kanin iFokus

Kanin

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 460 ggr
Myrra
0

Suck igen!

Förlåt att jag är tjatig!

Nu funkar det att kolla på alla inlägg, men nu kan jag inte komma in i min egen "Inkorg"

Det står bara: "Du måste vara inloggad för att kunna läsa privata meddelanden"

Går jag då till Inloggning och Registrering så står det: Du är redan inloggad.

Om du vill logga ut, klicka nedan Logga ut.

Vad ska jag göra? Jag har nytt meddelande i min inkorg som jag gärna vill läsa ju!

Så du som skrivit till mig, jag kan inte svara för jag kommer inte in!

MVH
Myrra

Hopi
0

Men vad jobbigt! Vad är det för strul..? Inte alls kul….

Iram
0

Meddelandet är ifrån mig, så jag hoppas du kommer åt det snart! Skrattande

MVH Marie

Tina-A
0

Har du provat något för att lösa det? Typ som att logga ut, helt ut, och in igen?

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Myrra
0

Hej Tina_A!

Det är just det som är det skumma, loggar jag ut mig längst ner till höger och sen går upp på min sida för att logga in mig så står det att jag redan är inloggad, hur är det möjligt!?

Det har ju inte varit problem förut och är det bara jag som har så här konstigt?

Likadant är det om jag ska kolla igenom en tråd som jag startat,då kan jag bara se t ex 7 kommentarer av 10 möjliga,rullar jag till nr 7 och kommer under den så står det "Skriv en egen komenter" och då har klockan stannat på  t ex 13.02  till vänster för det var det klockslaget då jag skrev sista  kommentaren om ni fattar, trycker jag då på "Publicera kommentar" nere till höger så kan jag helt plötsligt se de 3 sista kommentarerna jag inte kunde se innan!

Iram! Jag vet inte hur det går med att få tag i ditt meddelande,hoppas det löser sig, jag är ju så nyfiken på vad du skrivit!!!!

Undrar om jag ska säga upp det här medlemsskapet och starta ett nytt för att se om problemen försvinner!?

MVH

Myrra

Clariiz
0

Hmm verkar konstigt! :O har inget sånt problem. Prova logga ut och stänga webbläsaren. Sedan starta om. Har nog inte så mycket andra tips?.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Tina-A
0

#4: Tror inte det är ditt medlemsskap det är fel på, utan snarare din webbläsare i sånna fall. Starta om den så kanske det fungerar igen

Myrra
0

Hjälp nu skäms jag, hur stänger man av webbläsaren, och vad ÄR det för något??

Jag är superdålig på allt med datorer!Generad

amanda_91
0

så va det för mej med ett tag!!! men sen rättades det till.

Clariiz
0

oki amanda vad gjorde du då?

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Clariiz
0

heter du amanda föresten??

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Tina-A
0

webbläsaren är själva explorer eller firefox t.ex. Liksom själva internet kan man säga. För att starta om webbläsaren så kryssar du helt enkelt rutan och sen går in på internet igen!

Du kan ju alltid testa om att starta om datorn med :)

Clariiz
0

precis som Tina sade. själv visste jag ej hur jag skulle förklara :P

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Myrra
0

Starta om datorn, vet ju att det finns en sån knapp när man tänker stänga av datorn,men blir det inte det samma reslutat om jag stänger av den på kvällen och sätter på den på morgonen därpå? För det har ju inte blivit någe bättre på flera dagar nu!

Annars får väl min karl hjälpa mig!

Tack alla!

KajsaM
0

Hoppas att det löser sig :)

amanda_91
0

japp det gör jag;P nä vi skickade in vår dator för den var troligtvis sönder på nåt sätt. hehe. Hoppas det löser sej.