Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 2610 ggr
NaimaG
0

Vågar jag fråga?

Skräcken av att äns fråga detta under en så svår tid som denna tär på mig. Men jag undrar ifall ni här på KiF vars kaniner var med på LU i Rosvalla vill bidra med bilder på era älsklingar och skriva ifall de klarat sig, omkommit eller än inte hittats?

Anledningen till att jag frågar är att jag håller på och sätter ihop en minnesvideo.

Tröstkramar till er alla <33

NaimaG
0

Bilderna på era som älsklingar får alltså vara med i min video som ett minne av händelsen, kärleken, livsglöden och kämpeandan kaninerna har.

kaningodis
0

Alla mina 3 kaniner har klarat sig (vad jag hört, men hoppas stt det stämmer). 2 av de skulle jag ta med hem för första gången idag dvs jag har aldrig sett de i verkligheten.

Men vill gärna lägga in en bild på min dvärghare som troligtvis är oskadd men jag har inte tillgång till mina bilder just nu så jag lägger in det senare om det går bra.

Riktigt fin idé! <3

Kastanjegårdens Kaniner

NaimaG
0

#2 Det går hur bra som helst.
Jag är mycket för att göra videor och jag kommer lägga ner oerhört mycket tid på denna. Så alla som kan bidra är ett stort plus. Videon kommer publiceras på youtube om youtube nu kan godkänna musikspåret vilket jag hoppas på.

[BonnieL]
0

Verkligen jättefin idé, man blir nästan lite tårögd :')

Sweetienin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kan lägga in en bild på min älskade Jasper. Jag vet inte ännu om han lever eller inte. Jag är så himla orolig för honom.
Du får använda bilden om du vill.

Kram Johanna

Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

Billikanin
0

Vilken bra idé! Lycka till! Du måste skriva här sen när videon är klar!

Valkyrie
0

5# Nej vad söt jasper är :') du kommer säkert få tillbaka honom oskadad. Han har det säkert så bra där under med alla andra sötnosar men kommer nog fram snart ska du se. Håller tummar och tassar för att alla ska få tillbaka sina oskadda <3

Bra idé :)

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

baloo4
0

Vilken fin ide´ med minnesvideo .

Jasper är otroligt söt !!

Håller alla tummar som finns att han hittas oskadd !!

/Fia

Sweetienin
0

#7 Tack! Ja, han är så himla gullig! Han är otroligt tam också. Tack, det värmer att du säger så! <3

Kram Johanna

LinneaJohaanson
0

Jasper är jätte fin :)
Håller tummarna mer än stenhårt att han kommer till rätta snart!

Jätte fin tanke :) <3

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

Sweetienin
0

#10 Tack! :) <3

Kram Johanna

Rozza
0

Jag kom hem i går kväll och har en kanin kvar i raset som jag inte vet hur det gått för. Det är inte hela värden om jag inte får henne tillbaka jag är otroligt glad för alla kaniner vi kunde få ut levande. Jag har varit med och hjälpt till så gått jag har kunnat. Jag har fotat en del bilder som jag gärna delar med mig av. Har både före och efter raset.

Här är en bild på min kanin på bedömningsbordet sista bilderna jag har på henne. -->

[CeKa]
0

Fruktansvärd olycka! Känner verkligen med er som bär på oro eller som har förlorat en kär vän!

#12 Jättegullig bild, så sött att hon tittar in i kameran! Glad Hoppas du får hem henne snart och vid liv!

[BellaO]
0

Jättebra idé!:)

Hoppas alla hittar sina älskningar!

R.I.P. till alla små ninisar?

ulanea
0

Hoppas att Jasper och många fler kaniner har klarat sig oskadda<3

Mvh / Julia, Linnea och kaninerna:)

Lejonhuvade kaniner och hoppkorsningar--> www.ulanea.weebly.com

Medarbetare på www.lejonkaniner.ifokus.se !

Emelie
0

Jag var där med mina 3 kaniner och alla klarade sig som tur var. Hade även köpt en ny hona som även hon klarade sig. Vi hade änglavakt!

Bilden är på den käraste av mina kaniner, och jag är så oerhört glad att han och de andra fick fortsätta leva. Bilden är från LU.

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

[bebba]
0

putt

Sweetienin
0

Jasper är tyvärr död Gråter

Kram Johanna

NaimaG
0

#18 NEJ! Men stackarn… *Tröstkramar*

Valkyrie
0

Rip jasper finaste <3 han har bara gått lite i förväg, han väntar på dig <3

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

Rozza
0

Såg att min kanin också är död enligt KAFs lista. Så det stämmer nog. R.I.P Daisy

Sweetienin
0

#19 Tack!

#20 Åh, du anar inte hur bra det känns att tänka så, tack!
Jag hade lixom räknat med att han skulle komma tillbaka.

Kram Johanna

Finaas
0

Det rengnade och snöade den dagen. Tror det var alla kaniner som grät…

[CeKa]
0

#18 Beklagar sorgen! Har du fått tillbaka kroppen så att du kan begrava honom om du vill?