Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 638 ggr
Zvintos
0

Liten utebur säljes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ganska praktisk bur till små kaniner. Den har två våningar, en liten dörr med ett hjärtformat "lås", en liten lucka/dörr på nedervåningen och ett tak som går att lyfta (går att låsa så taket hålls upp). Är tänkt som utebur, men funkar även som innebur om man har något i botten.
Buren är köpt på Granngården i december 2005 och är använd knappt 6-8 månader. Buren kostade 1500kr när jag köpte den, men jag säljer den för 600kr. Vill bli av med den, då den bara står och tar upp plats.
Denna bur kan man sätta ihop med en Hage av kompostgaller, då nedre våningen har en liten dörr.
Buren finns i Smedjebacken och går att montera isär. Har fortfarande kvar bruksanvisningen där det visas hur buren skall monteras ihop.

Någon intresserad?
Kan gå ut och mäta om någon är intresserad, men den passar till kaniner i dvärgvädursstorlek som max (utan Hage alltså).

Lotta_A
0

wow. den var riktit stilig ju! hoppas  nån vill ha den

Zvintos
0

Ja, det hoppas jag med. Har försökt få den såld ett bra tag nu.. Fundersam

Hopi
0

Åh, har du den buren kvar???? Trodde du sålde den ihop med Dragon.. Men oj, jag kanske kan köpa den!!! Till en dvVädur!! =)

Zvintos
0

Har svarat på ditt mail, Hopi. Glad

Hopi
0

Okey, bra! Jag har precis läst det! Köper den av dig!!! Glad

Zvintos
0

Superbra! Glad Då kommer den till användning iaf!

Clariiz
0

Bor ni nära varandra eller? :P

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Hopi
0

Det är väl ca 8 mil eller nåt.. emellan NinniH och mig. =)

Clariiz
0

jag vill också ha buren :P men den e din :)

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Hopi
0

#9: Nu är den bokad åt mig! hehe.

Clariiz
0

tror endå jag bor för långt bort! och vart ska jag ha den :P

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

KajsaM
0

Roligt att Annelie köpte den ;) Vem sak bo i den?

Hopi
0

Tack Kajsa! =) Vet inte än vem som ska bo i den, men det ska bli en dvärg vädur iaf! Flört

KajsaM
0

Okej :) Den ddv. kommer få det toppen med hjärtan och allt ;D

Hopi
0

Ja, den får en fin bur! ;)

Zvintos
0

Heh, jo den är riktigt söt. Räcka ut tungan
Nu är den nermonterad och klar, fast jag råkade montera isär en bit för mkt. Men det gör ingenting märkte jag sedan. Den går ju bara att montera tillbaka. Ska visa dig sen Hopi, så du inte funderar. För den biten syns ju nämligen inte på bruksanvisningen.

Hopi
0

Oj då! hehe Bäst du visar mig imorgon, så jag inte blir helt konfunderad sen! heheFlört