Mina kaniner 30jan
Här kommer purfärska bilder på mina kaniner =)

Vad söt Ozzy är! 
Vilka underbara djur du har :) får jag ta hem alla? :D Får jag inte ta dom, snor jag dom :P guuuuuuuuuuuuuuuuud så snygga
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Ha ha ha, Gnagar Bengtsson snacka om skön stil! =)
Harar ÄR bara för coola!
Alla Rexarna *KÄR*
Jamoran! Söt!!
Äh, det är ingen idé att sitta här och sortera upp kaninerna, dom är ju jättefina allihop!=9

Tror jag fick me alla nu va!? hihi

Jösses vad fiina dom alla är!!! Tycker bilden med haren som har tassarna i matskålen är så häftig! hehe
Äslkar dina kaniner :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

NinniH, ja visst ÄR han! Vore jag kanin, då skulle jag nog lägga in en stöt på honom! Hihi
Clariiz, Du är inte LITE osmidig va!? Du tror inte att man misstänker DIG om de försvinner!? hihi
Myrra, Gnagar Bengtsson är en sort för sig ;o) Jag flyttade henne till den där buren igår och så glömde jag bort att hon INTE vill ha nån matskål…
Hon vill ha maten direkt på golvet, annars gör hon så där!
Hopi, tusen tack =)
ÄR Gnagar BENGTson en flicka? å herregud! vad kommer här näst?
Hej jag heter Ulf och är en 3 årig flicka! :P hehe skojja
Myrra; ATTANS! Ja jag var nog lite osmidig där…. hmm, Myrra jag kommer "INTE" sno dina kaniner. Ne kommer jag verkligen "INTE" att göra! :P hihi
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Pinscher2: Vad väger Ozzy egentligen? Han såg ut att inte vara alltför mkt större än min lilla tös. Hon är dvärgvädur/hermelin fuchs svart och väger ca 1,3kg 

Clariiz, nu kommer en liten pik här… =) Jag är tjej fast jag heter ANDERSson i efternamn ;o)

NinniH, det ska jag tala om för Dig alldeles strax. Bara jag öppnar min kaninpärm =) *bläddrar* Nu så, han väger 0.90 kg så han är inte så jättestor nej =)
Ja men du heter ju inte ANDERSson i FÖRnamn :P daah. nej jag skojja :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Nä men hon heter inte BENGTsson i FÖRnamn heller! GNAGAR Bengtsson, så det så!! =)

#26 Och jag MATTSson :D
Guuud vad söta! Dina hermeliner är ju bara föör underbara;)