(K) Teddydvv & Dvv
Nu söker jag en Teddydvärgvädurs hona i svart, gul eller japantecknat. Helst japantecknat eller gult. Honan ifråga ska vara kring halvåret eller i vuxen ålder som haft kull.
Söker även en Wienertecknad Dvärgvädurs hona helst japantecknad wienertecknat men spelar ingen roll, så länge hon ej är mörk såsom svart, havanna eller blå. Blå ögon är önskvärt men ignet krav.
Ska vara kring halvåret eller i vuxen ålder, ska då ha haft tidigare kull.
Båda honorna ska ha H-bevis!
Pga att jag ej har (mycket sällan jag har) transport neråt eller upp över i landet så får det gärna vara i angränsande län till Jämtland.
Ring på: 070-358 11 87
Maila på: trubbelsbuse@hotmail.com
Namn: Evelina Esbjörnsson
Tacksam för svar med bilder också!
Har en japantecknad hona som är 5 månader. Svart och gul. Dvärgvädur. Har H-bevis men är dock inte wiener.
Men nu i januari väntar vi en dvärgvädurskull. Mamman är vit blåögd och pappan gul/svart japan. Men vi vet tyvär inget om deras föräldrar då båda har omhändertagits, de har varit vanvårdade, men det är ju inget fel på dom, pappan har haft flera fina kullar förrut. :)
www.dragongarden.weebly.com - gå in och kika lite om du vill ;)
Japanhonan heter Dragongårdens Tistel och de blivande föräldrarna heter Flingan och Timmy, om du vill kolla in dom 

#1 Jag har faktiskt kikat in på henne flera gånger =D. Grymt söt liten flicka ^^,
Gör ingenting att hon ej är wiener om hon är japan är så kär i den teckningen så oj oj oj ^^,
Var finns ni?
#2 Vad kul! :)
Vi finns ju i Uppsala. 

#3 Okej, är tyvärr för långt borta för mig =(. Men hon är en riktig gobit må jag säga <3
#4 Okej, synd. ja, visst är hon? 

#5 Verkligen underbar =D<3
#0 Du vill ha renrasigt va? Jag har nu bland-ungar rex/dvv och kommer senare i vår ha rexpälsad dvv/rexblandning i slutet av maj!
Även ev kull längre fram i sommar av dem du såg hos mig de blev ju wienertecknade ljusa och japan men hon har kull nu så det blir lite senare. Sensommarleverens typ!
Kanske även parar lejonhuvadblandn med dvv, får se!
De tog ju saken i egna tassar mina kära kaniner så planeringen blev lite…se tråden glädjechock!
OBS! bor i Bye som du vet du har ju köpt av mig innan!