Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 516 ggr
NaimaG
0

Kaninlöst liv

Jag tvingas nu sälja min älskade lejonhuvade dvärgvädur Lukas som stort förgyller min vardag. Det är för hans eget bästa jag säljer honom även om det tar emot oerhört mycket.

Kommer inte införskaffa en kanin igen efter honom. Jag anser helt enkelt att jag inte är kappabel till att ha en kanin och kan inte ge den allt det den behöver. Därav säljer jag nu min gulleplutt.

Ville bara berätta det.

[BonnieL]
0

Vad tråkigt! Rynkar på näsan 
Men jag tycker det är jättebra gjort av dig att kunna ta det beslutet, även om det är svårt..

Qepta
0

Tungt men otroligt bra beslut!

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Sisss
0

Åh, vad tråkigt! Jag vet precis hur det är. Har också sålt min kanin nyligen. Det är otroligt tomt här hemma utan honom :'/

NaimaG
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag insåg för en tid sedan at jag inte borde ha kanin då mitt intresse totalt försvunnit men nu i och med utställningen på Rosvalla och vad som hände där kan jag inte med mig att sälja min Lukas :'(. Min kärlek och ömkan väcktes i och med den tragiska händelsen, det var inte förrän då jag insåg hur mycket jag verkligen älskar kaniner när jag egentligen trodde jag slutat tycka om dem.

Nej nu har jag tagit steget i att ändra uppfattning gentemot kaniner och till våren bygger vi ihop en hinderbana åt Lukas. Går det att leva utan kanin? Nej, de är så beroendeframkallande.

[BonnieL]
0

#4: Vilket härligt beslut!

kaningodis
0

#4 Roligt, konstigt men ibland behövs det en tragiskt händelse för att man ska få upp för sig vad man egentligen tycker. Man blir tacksam för det man har.

Härligt att han få bo var!

Kastanjegårdens Kaniner

Angeln--89
0

Man brukar ju säga: "Man vet inte vad man har försen man har mist det"

NaimaG
0

#6,7 Jo det blir ju så. Tror till och med karln min fått kärleken tillbaka för kaniner.