Nu kan du inte längre ändra
Från och med nu (eller rättare sagt i lördags) kan inte medlemmarna på olika sidor gå in och redigera sitt inlägg de skrivit i efterhand. Det går att redigera inlägget i ca 1 timme efter att du publicerat det, men sedan kommer det att låsas.
Sajtvärdar och Medarbetare kommer fortfarande att kunna gå in och redigera inlägg, alla inlägg, utan tidsgräns.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Om du går och kikar på ett lite äldre inlägg du skrivit borde du se att "Hantera inlägg" som annars stod under ditt inlägg nu är borta :)

Just ja, Bra Tina att du informerar =)
Puttar till er som missat :)
Bra funktion tycker jag

Synd att det tas bort..Det var ju bra att man hade möjlighet att ändra om man ville, i efterhand! Men då får vi prata med sajtvärdar/medarbetare om det är nåt vi ångrar och vill få bort! ;)
#5: Precis :) Problemet var att en del medlemmar gick in och tog bort stora delar eller hela sina inlägg efter några veckor, då det blivit långa och intressanta disskutioner. Då när en medlem tar bort allting kan man inte längre förstå vad som skrivs och hur allt hänger ihop, och tråden blir förstörd för alla andra.
Vill man ändra långt efter kan man fråga oss :)

#6; Ja, då kan det ju bli lite konstigt sen förstårs! 
Jag tycker det är både bra och dåligt. Tänk om man märker nått är fel då kan man inte ändra. men det är ju bra endå..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#8: Om något är fel och det är jätteviktigt att du ändrar så kan man alltid be sajtvärden och medarbetarna :) Du kan ju ändra stavfel och sådär fortfarande en liten stund efter att du publicerat, men efter ca 1 timme ska inlägget bli låst.
haha trodde först det stod blåst istället för låst. lät så kul när man läste. :P hahha.
Okej det låter ju gasnka bra!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com