Kanin iFokus

Kanin

Etikettnamnförslag
Läst 1001 ggr
Kloverblomma
0

Kanin-namn :)

Har hört många som inte kommit på några namn till sina kaniner, så här är några: Glad

Alf, Abbe Atlas, Andrew, Axel, Alfons, Anastasia, Anton, Alice, Annie, Apollo, Albin, Abba, Ammy, Andy, Armani,

Baloo, Baboon, Brax, Bambi, Bamse, Basse, Bella, Bigfoot, Bambo, Bingo, Björne, Brunis, Bruno, Black, Blixten, Blixtra, Bonnie, Bullen, Bolibompa, Bossi,

Citron, Cokacola, cake, coolis, Chicko, Cornflakes, Champis, Chip, Casper, Champion, Corven, Comtesse,

Furio, Findus, Felix, Frasse, Flipper, Freia, Frida, Filippa, Floppy, Flingan, Fnurre, Fly, Fritz, Feo, Flexus,

Grånos, Grålle, Gust, Gosan, Grynet, Gutten, Goliat, Gucci,

Herkules, Hero, Hoppe, Hoppsan, Hampus, Hoppelina, Hampe, Hippo, Honda

Ida, Isak, Isabella,

Jullan, Julius, Julia, Jaffa, Jimbo, Joker, Josse, Japp,

Kurre, Kajsa, Korven, Kalle, King, Kavat,

Lille skutt, Linus, Loke, Loka, Lollo, Lilly, Ludde, Lillen, Lina, Lurvas, Ludvig,

Missy, Mimmi, Mia, Mimmi, Maskros, Minihopp, Molly, Milli, Maja, Mylady, Millan, Musse, Myran, Mars, Molle, Marwin, Muff, Mario, Max, Melvin, Max, Mars

Nova, Nentos, Nelly, Niva, Nia, Niki, Nalle, Nasse, Nallepuh, Noak, Nora, Nina, Nisse, Nala, Niva, Nicke, Neo,

Olle, Orvar, Oliver, Oskar,

Pyret, Pussan, Piggelin, Pumba, Pontiac, Passat, Pussi, Polly, Popsie, Pricken, Pelle, Pillan, Pepsi, Pärlan, Puff, Piff, Putte, Piffen, Pinacolada, Pluto

Quack

Rolls, Ronja, Rasmus, Rudolf, Rumba, Rulle

Stampe, Snickers, Skoobi, Stiff, Svartis, Svartnos, Skalman, Stampe, Sevenup, Sötnos, Snuffan, Sandy, Skrutten, Snobben, Sixten, Seke, Skar, Sniff, Stina, Skutten, Skrutten

Tuvan, Tintin, Titan, Turbo, Teddy, Tussen, Titti, Tessi, Tim, Tellus, Tussi, Tussan, Tzatsiki, Totte, Tintin

Urban, Ultra, Uranus, Uno

Vinzent, Wilma, William

X-tra, X-files

Yes, Yupper

Zingo, Zäta, Zara

Ådi, Åke, Åskan

Älgot, Äztra, Äzzi

Öken, Önskan, Östen, Ögonsten

imsuchadiva
0

Den här tråden kommer nog att komma till nytta många gånger ;D

Fatma
0

Hoppas det inte gör något om jag skriver lite fler namn här:

Älli, Ängla

Engla, Ellie, Elliot

Nellie

Alvin, Albus, Alma, Alva, Alba

Min

Tarkan

Mvh Fatima

Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus                                                        http://nastansjonskaniner.webs.com

citronsaft
0

bra! får se till å komma ihåg den här tråden för framtida bruk;)

Tarkie
0

Tarkan ska ju människor heta. Turkkaniner Goes crazyyy. (A) Älskar!

HAHA xD

KexChoklad
0

#4 det där var ju inte snällt sagt iaf.. finns dom här som kommer från turkiet o jag tror inte dom vill bli kallade för ''turkar''

// Elin

www.Duettvagenskaniner.webs.com

Medlem i Wienerteddy klubben!

Zvintos
0

Det finns redan x antal artiklar med namn i. =)

Bara att kolla här.

Fatma
0

#4 Familjens kanin heter Tarkan :) haha för den delen är jag delvis turk.

Mvh Fatima

Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus                                                        http://nastansjonskaniner.webs.com

Tarkie
0

#7 Trevlans ;) Jag också delvis Turk. Heter Tarkan (bad). Så jag blev ite glad där. Hah!

LucyLove
0

Om ni typ ska bråka om det där, så kan ni göra det i en annan tråd!! Det här är en namn-tråd!!
Obestämd

[sstorm]
0

#9 de disskuterar om nanmen som finns med också? ^^

LucyLove
0

#10 Kaninnamn menar jag  ju!! Asså man ska skriva in kaninnamnen och inte prata om typ olika länders invånare!