Kanin iFokus

Kanin

Etikettminneslunden
Läst 883 ggr
hermitage
0

(L)Lilla Stampe(L)<3 --<-@

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den 15 Februari 2010 hände ngt fruktansvärt. Ngt som fick våra hjärtan att brista och våra ögon att tåras, Stampe gick bort. Det känns hemskt,så tomt. Vi kommer aldrig sluta älska dej stampe. Vi kommer aldrig någonsin att glömma dej. Minnen inom oss kommer aldrig försvinna. Jag hoppas din fru ninis är med dej nu. Välkommnade dej med stor kärlek. Det synntes och jag vet att du trivdes hos oss. Och du har det bra nu också. För nu har du ninis och lilltrollet. Ni kan nu aldrig skiljas åt. Platsen ni är på hoppas jag att ni har varandra..och att den plats är underbar..för det förtjänar ni<3 Stampe blev nio år gammal. Även om det känns svårt så var vi beredda på det här..det var dags. Jag önskar att ni kunde leva för evigt.. Men sån är inte världen. Vi glömmer aldrig dina söta blanka ögon,Dina små tassar du tvättade dej med,din nos som luktade dej omkring. Du var skygg men du trivdes. Du älskade din ägare lika mkt som älskade dej..även om du är borta kommer hon alltid älska dej. Vi kommer aldrig sluta älska dej stampe, inte ngn ut av oss. Vi hoppas dej all lycka i världen på den plats du nu är tillsamans med din familj..Och att du evigt får villa i frid vår älskade kanin //r.i.p Stampe

Älskar dej:'(

<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

Qepta
0

Beklagar Gråter RIP.

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

hermitage
0

:'(tack för att du bryr dej<3 :'(

Haztparken
0

Vila i frid Stampe <3

riiffen
0

Vila i frid Gråter

medarbetare på allergier.ifokus .

Zvintos
0
[BellaO]
0

R.I.P.? :'(

Tarja
0

Vila i frid Stampe :(

Brumelisa
0

Tröstkram.

hermitage
0

tack allesammansGråter

nennsan
0

Vila i frid lilla stampe! Hoppas du träffat din fru nu och att ni kommer leva lyckliga i alla era dagar. Kramisar*

alwiz
0

Vila I Frid <3

[Nallegardenskaniner]
0

super fint skrivet!

R.I.P! :(

[BonnieL]
0

Beklagar Gråter
Vila i frid.