Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 598 ggr
Pinscher2
0

Gjorde ett klipp

Idag var vi till Tulavippan (som en stor loppis typ). Köpte 6 olika matskålar i diverse storlekar för 27 kr!! Det ni! =)

Matilda_91
0

Wow, superbra! Själv köpte jag två matskålar på djuraffären igår för 15 kr styck, inte fullt lika prisvärt kanske..Generad

Pinscher2
0

15 kr är väl helt okej det me! Men när det börjar gå mot närmare 50 kr per matskål på en djuraffär, då svider det! Nä, tur det finns loppisar! =)

Clariiz
0

Haha. Min farmor hade vunnit 3 priser värda 200kr allihoppa. Hon gav dom till oss. Jag fick 2 stycken skålar som hade ett värde på 200kr. Dom funkar perfekt som kanin matskålar :P

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

KajsaM
0

Jäklar vilken klipp! Bilder? ;D

Till julklapp till Hampus fick en en matskål och den kostade 27 eller 37.. Inte lika ekonomiskt Generad

Pinscher2
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har Du en bild Kajsa =)

Muumintrollan
0

Grattis till "Klippet" !!! Alla fynd är bra fynd…speciellt om det är till kaninerna…fniss.

Jojsan
0

hehe bra fynd! :)

men om man har stålskålar och har kaninerna ute kan kaninernas tunga fastna i skålarna..?

Pinscher2
0

Det har aldrig hänt mina niner!

KajsaM
0

#5 Snygga :D

Hopi
0

Jättefina skålar! =) Det är superbra med loppisar! Där finns det ofta bra skålar, jättebilligt! Det är ju bra att ha lite olika modeller och storlekar på sina skålar!

Pinscher2
0

Ja precis Hopi! Några av skålarna var bra "jätte-skålar", var lite större än normala matskålar =)

Clariiz
0

har du stora knainer? En Hermelin kan ju sitta i skålen å äta :P as fina skålar :)

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Hopi
0

Pinscher2; Ja du behöver ju verkligen STORA skålar och även små! hehe

Clariiz
0

vad har hon för kaniner då?

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Hopi
0

Hon har bla Belgiska Jättar, 2 stycken! =) Även  små Hermeliner! =) (och några andra raser oxå, tex Rex! )

Clariiz
0

oooh. Jag är AVENSJUK :|

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Pinscher2
0

Clariiz: Jag har 3 rexar, 2 belgiska jättar, 5 hermeliner, 3 jamoror & 2 belgiska harar =)

KajsaM
0

#17 Det var inte dåligt ;)

Clariiz
0

:O Själv har jag 2 dvärgtvädurar :) Fast ska ta barn på dom ( xD )

hoppas inte alla blir sålda! då får jag behålla och ha mera knainer! får inte ha flerm kaniner men då kan dom inte säja nått! mohahahaha :) smart plan va!? Jag vill också ha en rex kain dom är så mysig ai pälsen. Dom hade en där jag köpte mina kaniner.

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Tina-A
0

Hur får alla tag i så billiga matskålar?? På mina djuraffärer kostar en matskål i alla fall 50 kr! Köpt matskålar för 99kr också! Nu har vi dock gått över till lite mindre djupa tallrikar (våra egna) som bara är till kaninerna nu :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

KajsaM
0

#20 Loppis hade dom köpt dom på :)

Tina-A
0

#21: Den du köpte för 27kr då, till Hampus? Också på loppis eller?

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[Eichan]
0

Jag köper skålar på lite diverse ställen… =)… (suck) i dag när jag skulle hälla i uppkokt vatten i skålarna till ninerna(dom bor ute så vattnet fryser alltså…) så lyfte jag först upp Skys skål och hela bottnen sprack i tre bitar då….. jag letade förgäves efter någon skål som inte var gjord i keramik eller glas, men hittade ingen så nu har hon än kastrull som skål….Generad

Pinscher2
0

Eichan: Nöden har ingen lag =)

KajsaM
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#22 Nej, men typ 37 tror jag ;D Kolla bilden

#23 Håller med Suzzie Nöden har ingen lag :D

Matilda_91
0

Jag köpte kattskålar till kaninerna :) 15 kr styck kostade dom, rätt rimligt.

En knallrosa och en limegrön ;) tyckte att det kunde piffa upp burarna lite :D

KajsaM
0

#26 Snyggt :D

Hampus har en blå och en grön :)

Lotta_A
0

Åh. Nu blev jag sugen att gå på loppis. :) ska tametusan pallra mig iväg någon dag denna vecka på loppis!!