Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 769 ggr
Lattjo
0

mjölklinser

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det någon mer än jag som har en kanin som är precis tokig i mjölklinser?FlörtSå fort man skakar på burken som dem är i vaknar han till. Och när man ska ge honom så (pratar) han väldigt mycket. Då är han inte ett dugg sur utan allting är jättbra enligt honom och så måste han kolla överallt i händerna ifall det finns några mjölklinserGladMin sötis slänger in en bild på honom och Lajban.^^Lajban är inte så jätteinteresserad av mjölklinser:P

Kristall
0

Ger du dina kaniner mjölklinser? Lär väl inte vara så bra för deras magar… de är ju veganer. (:

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Saphir
0

Som sagt är kaniner veganer och har lätt att lägga på sig… tycker du skall byta ut mjölklinserna till något nyttigare som kan vara minst lika gott, såsom örter och frukt ^^ :)

Tarja
0

Jag antar att det är såna här mjölklinser du menar? :)

LitenPyssling
0

#3 Sådana linser ger jag mina kaniner, blir typ 1paket om året och kanske 3 linser på 2-3 månader var till dem =)

-.::Mvh Evve::.-  Medarbetare på Kanin.Ifokus
----------------------------------------------------
Hoppas på det bästa, var beredd på det värsta!
----------------------------------------------------
www.evveesbjornsson.blogg.se <--- Min blogg

Lattjo
0

jag ger sådana som #3 visar men dem får inte så ofta och oftast bara två tre strycken:)jag vet att det är onyttigt;)Lattjo är inte så förtjust i frukt och grönt han är lite speciell;)Men dem får givetvis frukt och grönt varje dag;)