OMPLACERAS: Mysig Dvärgvädurs hane!
Manteltecknad viltfärgad.
Har ingen uppgift om ålder.
Kaninens tidigare ägare har avlidit och jag har tagit mig an denna tills ett nytt hem hittats.
Kaninen är en mkt lugn ganska stor kille som skulle passa utmärkt i ett hem där han får tillgång till större ytor än att bara bli sittande i en bur. Han hoppar gärna in och ut ur sin bur och har tidigare suttit ihop med marsvin.
Kaninen fungerar även bra med min dotter på snart 10 år.
För tillfället är han innekanin och kan inte flytta ut förrän tidigast i sommar.
Mer finns att läsa här: http://hamsterforeningen.se/shfsforum/index.php?topic=6012.0
Kaninen bor just nu i Stockholm, Botkyrka kommun.
Vänligen maila: solan1976@hotmail.com

testa att sätta in tråden på djurhem.ifokus.se :) ( om du inte redan har gjort det)
Lycka till :)
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!

är den kastrerad?
hur har det gått?
Rest in peace Valkyrie!

Hej igen nej han är nog inte kastrat 
här är lite nya bilder på honom.. Han är nästan som en hund när han är lös i lägenheten..
Han följer en från ett rum till ett annat och lägger sig tillrätta på golvet *fniss*

Nu verkar det som om lilla gossen kommer att få ett alldeles ypperligt hem.. Med kaninvan ägare och möjlighet till att fortsätta kunna vara ute och skutta i lägenheten ibalnd men även att få komma ut på sommaren i gräset *tjoooohooo *
Vi skall träffas i morgon bitti så jag återkommer om annonsen kan tas bort!

¨åh vad roligt, lycka till 
Rest in peace Valkyrie!

*Wiiihhhheeey*
Idag fick han ett alldeles eget hem, där han förhoppningsvis får stanna och njuta av livet, precis som en kanin ska!
Jag tror hans hem blir perfekt.
Hemmet var kaninvant med redan tre st utomhusboende kaniner, dock kommer "min" kanin få bo inomhus tills sommaren kommer med smaskiga maskrosblad
.
Jag önskar "Linda" med familj lycka till med "Gosbjörnen"
Denna annons kan tas bort tack!