Intressekoll för kull
Tänkte kolla intresset för en eventuell kull som jag tänkt ta efter mina kaniner. Ifall du blir intresserad av en unge från kullen så skicka helst ett PM till mig men du kan även skriva i tråden här. Bilder på föräldrarna kommer.
Här kommer lite fakta om föräldrarna och kullen:
Loveangel's Immuna "Inez"
Ras: Lejonhuvad dvärgvädur
Färg: Svart
e. Bredängen's Snobben(Blå)
u. Fablern's Jaspan(Gul/svart japantecknad)
Övrigt: Inez är en väldigt nyfiken, framåt kanin, hon är inte rädd av sig. Hon är en kanin med mycket spring i benen som tycker om att hoppa. Har inte testat så mycket hoppning med henne men när jag gjort det har det gått jättebra. hon är i övrigt en väldigt charmig kanin.
Fyrklövern's Addicted to you "Addie"
Ras: Dvärgvädur
Färg: Viltgrå manteltecknad
e. Blüm(Viltgrå manteltecknad)
u. Novalie(Viltgrå)
Övrigt: Addie är en riktigt kelgris, i början är han lite skygg men blir snabbt väldigt tillgiven. Han är lugn av sig och hur snäll som helst i hanteringen. Han kan vara väldigt nyfiken på allt möjligt. Han tycker om att hoppa men är väl inte direkt bästa hoppkaninen.
Om kullen:
Leveransklara: I slutet av Maj (runt den 25:e)
Förväntade färger: Troligast viltgrå men det finns också chanser för Viltblå, Blå, Isabella, Viltisabella, Viltgul, Madagaskar, Svart och Vit rödögd(eller chinchilla). Vet ej hur japananlaget funkar däremot. Alla färger kan även komma i manteltecknat.
Pris: ej bestämt än men cirka 250kr
Övrigt: Alla ungar kommer att vara bettfelskontrollerade och hanterade regelbundet när dem säljs. Säljs med övergångsfoder och härstamningsbevis, skötselråd bedföljer om så önskas.
Som sagt, är du intresserad av en unge ur den här kullen meddela mig via ett Pm eller i tråden, eller om du har några frågor. Jag och kaninerna bor i Södertälje (en bit ifrån stockholm)

Knuffar upp tråden lite ^^