Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 244 ggr
Muumintrollan
0

BERÖM TILL ALLA!!!

Jag måste bara få berömma er alla härinne på Kanin i Fokus. Stämningen är så härlig…alla är så glada och kreativa….alla delar med sig av allt runt sin kanin och sina kunskaper…inga frågor är dumma eller blir dumförklarade….ALLA hjälps liksom åt!!! Speciellt duktiga är såklart värdarna och medhjälperskan…hehe….

Och när det kommer nya medlemmar så välkomnas de varmt och blir en "av oss alla" väldigt lätt. Ingen är nån "outsider" som jag ser det.

Inte många forum klarar av detta måste jag säga…som har erfarenhet av en hel del olika varianter!!!

NI BORDE FÅ FÖRSTA PRIS I…..ja vaddå….TRIVSEL…..eller njäää jag hittar inte ordet. Men det är bara sååååå braaaaaa!!!!!

Kan tänka mig att flera av er har "hittat nya kompisar" härinne som ni mailar o chattar med för fullt. Jag har ju hittat mig några jag med…trots att jag tillhör "tantligan" härinne….fniss….

KRAMAR TILL ER ALLA OCH ERA KANINISAR!!!!

Noa-Nisse
0

naaw.. så gulligt sagt! tycker likadnt som dig!!! trivs väldigt bra här iaf!!

Medarbetare på Hundar.ifokus

Pinscher2
0

Å jag ska säga vad jag tycker imorrn när jag är pigg och klar i huvet =)

Lotta_A
0

Vad roligt att du gillar sidan mumintrollan :D Det är väldigt trevligt här tycker jag med! "kaninmänniskor" är väl snälla antar jag. hehe

KajsaM
0

Ja, precis. Kaninmänniskor är nog snälla ;D Aldrig nått elakt här inne :D

Myrra
0

Håller med, det är väldigt bra och trevlig stämning här inne! =)

Pinscher2
0

Jag lämnade vovve.net för att satsa på kanin.ifokus & iller.ifokus =) Stämningen här är som natt och dag om man jämför me vovve.net!!!! På vovve ska man trycka ner folk så mycket det går, å frågar man något så blir man idiotförklarad 99% av gångerna, men här… Här kan man fråga vad som helst, och få BRA svar! Här har inte folk "Störst, bäst och vackrast-attityden"

Nya medlemmar här, blir varmt välkomna! Nya medlemmar på vovve blir kallt bemötta… Frågar man en "dum" fråga, ja då ska man INTE ha hund. Tycker de på vovve… Där anser de att man ska lära sig allt innan man blir medlem där…

Här blir man medlem för att lära sig mer, utan att bli idiotförklarad!

Jag kan inte säga annat än att jag ÄLSKAR er här på kanin.ifokus! Alla är så trevliga och vill hjälpa och stötta! Ni är för härliga! Man ser fram emot att besöka kanin.ifokus och iller.ifokus!

Fortsätt så här, då kommer vi långt =)

STOR KRAM till er alla!!! Skrattande

Tina-A
0

Vad roligt att alla trivs! Jag tror att alla trivs så bra för att alla medlemmar är så snälla och trevliga här inne :D

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Hopi
0

Håller med alla; Det är jättebra stämning och det är sååå roligt att vara här!!! =) Det är inte många ställen som det är så här trevligt på! Verkligen INTE! Så vi får vara stolta!!! =) Tack allihop!!!Räcka ut tungan

Yuriko
0

Nu har ju alla redan sagt allt vad jag tänkte säga… Så hag säger väl att jag håller med! Skrattande

KajsaM
0

Vars är du Muumintrollan???

myriis
0

Ja, stämningen är på topp här! Man kan ha allvarliga disskutioner utan att någon blir sur och så =)

Clariiz
0

Håller med totalt! lade själv upp en sådan tråd precis när jag blivit medlem :P. Den försvan dock haha (ligger väll nån stans i röran :P) Jag har själv funnit många vänner! Särskilt Malin som jag prtar med så gott som varje dag! :P

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com