Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 847 ggr
Sisss
0

(S) Vit blåögd dvvhane

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Startar en ny tråd eftersom den andra var gammal och jag kunde inte hitta den.

Jag säljer nu min vit blåögda dvärgvädurshane Jeppe. Han fyllde 1 år nu i januari. Han bor inne och är okastrerad. Jättesnäll mot allt och alla och har aldrig haft några "tonårsfasoner". Kommer fram till burgallret vem som än står på andra sidan.
Älskar att ligga i sängen och bara gosa. Kan ta ett exempel när min mamma var kaninvakt en helg och passade på att sova i min säng. Gissa vem som hade tagit sig ut ur sin bur och lagt sig raklång och stensov i sängen jämte henne och våran hund? ;)

Han skulle även kunna vara frigående då han är rumsren. Vi finns i borås, men transport brukar kunna gå att ordna.
Jag hade tänkt mig 250:- för honom.

Hans stamtavla, pellets, toalåda och skålar medföljer om så önskas. Bur medföljer inte.

Sisss
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild från i höstas (:

Mer bilder kan skickas på mail om någon skulle vara intresserad :)

LinaW-
0

Hej!
Jag är eventuellt intresserad av att köpa honom!
Skulle du kunna Mejla mig på Layna_91@hotmail.com och skicka lite bilder? :)
Då kan jag även skriva vad jag kan erbjuda för hem åt honom!

Sisss
0

#3: Har skickat (:

hugoochip
0

Jättesöt!

Hoppas du hittar ett bra hem åt honom=)

Sisss
0

#4: Ja det hoppas jag med ;)

SaraDerek
0

Jag bor i Borås! och är intresserad! :D

SaraDerek
0

Skulle du kunna skicka fler bilder på honom och berätta om honom?

Min mejl; Sara_djur@hotmail.com

så kan jag även berätta om vad han kommer ha få för hem, mina kaninkunskaper osv :)

hugoochip
0

Är han såld?=)

Sisss
0

#7: Visst kan jag göra det, kommer hem om en timma så då kan jag skicka direkt :)

#8: Nej, han är inte såld ännu :)

hugoochip
0

Hur är han å hoppa?

SaraDerek
0

Okej bra :D! för är som sakt jätte intresserad! har letat efter en vitblåögd dvv hane att ha som kelgris jätte länge nu!!

Jag kommer ha honom lös i mitt rum, och ha honom som min lilla kel gris! Föder ju upp lejonkaniner (silvernattenskaniner) Så han blir uppf lilla mascot/kelgris ;)

Sisss
0

#10: Har aldrig hoppat med honom, men han har det i sina gener :)

#11: Var det inte du som var SaaraD eller liknande? Har för mig att du var intresserad i det gamla inlägget också :)
Ja, han är verkligen en liten kelgris. Just nu sitter han i en ganska stor "kompostgallerbur" och han älskar när han har mycket utrymme att springa på :)

SaraDerek
0

#12 Japp det är jag! ja jag har varit inttresserad av honom rätt länge nu! :D Kunde inte hller hitta den gammla tråden :/

hihi naw så gulligt < 3 säger så här; är förälskad i jeppe (a) < 3

hugoochip
0

Vad roligt att han verkar få ett bra hem!Skrattande

Sisss
0

#13:  Awww, han skulle nog få det jättebra hos dig :) Nu har jag skickat några bilder också så kika in på din mejl så ska dom finnas där :)

#14: Ja, eller hur! :) Skulle vara skönt att veta att han finns i samma stad också isåfall :)

hugoochip
0

Japp =)

SaraDerek
0

#15 aww tack! ja jag skulle skämma bort honom med mycket kärlek (a) aww såg bildena du skcikade GUD silken sötnos! < 3

LinaW-
0

Jag har mejlat dig igen nu! ;)
Verkligen fina bilder på honom!
Han skulle passa jättebra till min ena hona! :D

Sisss
0

#17: Ja, visst är han fin ? :)

#18: Ja, jag såg det. Har skickat tillbaka nu :)

Ida-M
0

Han är så fin <3. Synd att jag ska köpa en hona från Myrans i vår, annars hade jag absolut velat köpa Jeppe. Men min lille kommer ju bli släkt med Jeppe så det går inte att ha honom som avelshane för mig heller :( Men man blir väldigt sugen..

Togla
0

oJJ Nej vilken snygging <3 finns han kvar?

MVH Elin

Sisss
0

Han är såld till SaraDerek och flyttar redan nu på lördag :)

Någon medarbetare kanske kan stänga tråden? (:

Inlägget är låst för nya kommentarer