bilder på burar
kan ni inte sätta in en bild på era kaninburar..:-) jag håller på att renovera min bur och skulle vilja få lite tips? och ideer…. utomhusbur då..;-)

Såhär ser buren ut hemma hos mig.
Den behöver dock fixas iordning till våren, där bland annat dörrarna ska fräschas till med ny färg.
#2 Har du någon ritning där man ser bättre hur buren ser ut? Jag kanske ska bygga 2-fackare ivår och tycker att din bur är väldigt fin Ninni! =)
#3: Har ingen egen ritning, då vi följde ritningen på denna sida. =)
Dock följde vi den inte till 100%, utan bytte ex ut plywood mot OSB.
#6 Nej våran balkong är inte inglasad, däremot har vi en markis som vi kan fälla ner till balkongräcket och då snöar det varken in eller regnar. Men visst var kaninen överlycklig när vi hade glömt att fälla ner markisen och det snöade ordentligt. 
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Lägger in en bild på en bur vi byggde för några år sedan.
#10 fin bur
14# Jättesnygg!<3
#16 Cool bur ;D
Ska ni byta nätet? Hönsnät är inte så säkert. Kaninerna kan ta sig ut och andra djur kan ta sig in ;D
Emma
#17 tack så mkt :)
aa har funderat på den och byta till minknät (tror det hette så ?)men fick den idag så ska fixa lite imorgon
#18 Ja minknät heter det ;) Eller fyrkantsnät, eller svetsnät ;D
Emma
#19haha okeej :) jag får se någon dag kanske :)
Ska det bo en kanin i den?
Vilken lyxvilla^^
#21 om du menar mig så aa ,ska köpa kanin i vår men hittade den här och tyckte den var fin :)
tack så mkt föresten !! :)
22# Är du intresserad av hoppkanin?^^
aa det är jag :)
Var bor du?
stockholm huddinge :)
Synd,jag bor i skåne:(
Men transport kanske kan lösas..?
missuppfattade trodde du skrev Kaninhoppning :/ sorry ! :(
Men det var nog lite långt bort ändå;)
okej :)
Vad ska du köpa för kanin då?
jag ska köpa en kanin till våren som heter molle, sen en teddy :)

#33 Vilka är måtten i varje fack? :))
#37 Haha! Vår katt tycker om att sitta i kaninburarna :P han äter kaninbajset så jag slipper städa (haha!) Skoja, elr ja han äter kaninbajs men inte så pass mkt att det blir rent.

#39 vilken bra inne i buren mycket plats för kaninerena.Jag skulle haft extra burar till mina kaninerna och ungarna så man kan flytta ungara varsin bur inte hanar slos

#40 tack aa det är mycket plats att röra sig på. om du e intresserad kan jag skicka fler bilder ;)

Okej jag har inte tagit några än men jag ska göra det imorrn =)
Okej!
#14 oj så fin! vart har du köpt den eller är den specialbeställd/-byggd?
jättefin verkligen
#45 nä den är inte special byggd :) hittade den på blocket ! :)
#46 ok, mycket fin iaf
!
#46 Agnes kan du pma din msn? Såg at du skulle köpa teddy. Och då ska du köpa en riktigt än ;)
/Tarkan
#48 Pm:a om det istället för att blanda in något helt OT här ;)
#1 Verkligen stor och fin bur :)
Kom igen nu kifare ;) fler har väl bilder på sina burar?