Kanin iFokus

Kanin

Etikettminneslunden
Läst 1441 ggr
sofiian
0

R.I.P. min älskade vän Millan <3

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Igår så gav du upp min underbara kanin. Du orkade inte kämpa mer. Jag önskar bara att jag varit där. Förlåt för att jag slappnade av en sekund, trodde att du skulle bli bättre. Men det blev du inte. Gråter

Allt började på tisdagen den 1 dec. Då började du få svårt att andas Gråter Vi for till veterinären och du fick penicillin. Jag trodde du skulle bli bättre, och i helgen så verkade du det. Du åt och drack jättebra, du lät mycket bättre i andningsvägarna. Hur kunde jag ha så fel? Hur kunde du lämna mig?

Jag önskar att jag gått in till dig igår, pussat på dig som jag alltid gör. Men jag hade så mycket läxor älskade vännen, jag var tvungen att göra dom. Om jag inte gjort dom får jag inte byta skola förstår du. Jag skulle gå in till dig efter jag duschat, jag lovar jag skulle det. Jag skulle ha sagt farväl. Men nu är du borta. Du visste inte hur mycket jag älskade dig. <3<3

Du brukade pussa på mig när du var liten, minns du det? Du sprang alltid fram till burgallret och ville komma ut och skutta i soffan. Du kunde skutta i timmar utan att bli trött. Du hoppade runt på mig och resten av familjen och pussades.

Du var bara 2½ år, du skulle leva mycket längre. Du skulle få flytta ihop med Molle, jag vet hur mycket ni ville bo tillsammans. Ni pussade alltid på varandra genom burgallret. Nu får Molle bo ensam Gråter

Du har varit med mig genom mina starkaste depressionen, alltid tröstat mig genom att göra något roligt. Få mig att skratta.

Jag ler när jag tänker på hur mycket glädje du gav mig. Min lilla kanin <3<3

Jag skulle göra vad som helst för att ha gått in till dig och varit med dig när du lämnade mig Gråter

Zvintos
0
sofiian
0

#1 tack, <3 känns så overkligt att hon inte finns där. Gråter

Ida-M
0

RIP - *tröstkramar*

Noa-Nisse
0

usch, det värsta som finns… är när en vänn försvinner!

RIP Millan

Medarbetare på Hundar.ifokus

[sstorm]
0

RIP, verkligen jätte tråkigt Gråter

malin--a
0

r.i.p…. :(

sofiian
0

#3till#6 tack allihopa <3

alwiz
0

R.I.P :'(
blev verkligen rörd när jag såg filmen, jättefin<3

KaninHanna
0

RIP Millan :(

Mvh Hanna

Rebiz
0

RIP <3 vet hur det känns när man inte får ta farväl av sin kanin medans den fortfarande lever……

lomsen
0

GråterR.I.P Millan, jag grät till filmen!

Sisss
0

RIP <3

Jättefin video!

Fralice
0

R.i.p ush så sorgligt&fint ! ):

sofiian
0

Tack alla <3 känns så svårt. Hon var min lilla "bebis", och nu kommer jag aldrig få pussa på henne, aldrig mer få komma hem till henne. Gråter

Hon var såå fin <3<3

sofiian
0

Tack alla <3 känns så svårt. Hon var min lilla "bebis", och nu kommer jag aldrig få pussa på henne, aldrig mer få komma hem till henne. Gråter

Hon var såå fin <3<3

Ida-M
0

#15 Men du kommer alltid ha kvar minnena, så kan man iallafall tänka lite mer positvit. Tänk om du aldrig ens fått ha henne som din.

sofiian
0

Oj, det blev visst två st inlägg Oskyldig

#16 Jo jag vet. Men det känns som att jag skulle ha försökt ännu mer att göra henne frisk. som att det är mitt fel. Jag trodde verkligen att hon började bli bättre Gråter

Baralisah
0

Beklagar verkligen, hon var jätte vacker.

Jätte fina bilder du tagit på henne, man blev rörd när man såg dem.Rynkar på näsan

Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

sofiian
0

#18 Tack <3

Hon var så fin, och busig <3<3

kaningodis
0

Beklagar =(

Det är inte klokt hur mycket en kanin eller ett litet djur kan betyda så mycket för en.

Vet hur det känns att förlora kaniner som betyder obeskrivligt mycket, även om ingen annan förstår det.

Tröstkramar til dig och vila i frid Millan!Gråter

Kastanjegårdens Kaniner

Hipptipp
0

Beklagar, fick tårar i ögonen när jag såg filmen…

RIP<3

Qepta
0

Beklagar verkligen, river flows in you är en passande låt till youtube klippet. Beklagar ennu än gång, är helt tårögd.

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

sofiian
0

#20 tack <3 det är sjukt hur ont det gör att förlora sin lilla glädjespridare. det som gör mest ont är att hon hade så många år kvar att leva. vi skulle ha haft mycket mer tid tillsammans. att tänka sig ett liv utan henne går egentligen inte. jag ville ha mer tid att göra hennes liv det bästa liv hon någonsin skulle kunna leva - jag gjorde mitt bästa, men jag ville ha mer tid.

Jag har förlorat djur jag älskat förr, men dem har varit mycket äldre och levt så bra liv att det inte gjort lika ont, jag visste att jag gjort mitt för dem.

#21 tack<3<3

sofiian
0

#22 tack<3<3 direkt jag fick iden till klippet tänkte jag på den låten, en av mina favoriter - och den påminner liksom av Millan.

Qepta
0

#24 En utav mina favorit favoritlåtar med. Får upp en massa tankar i huvudet. När jag hör den här låten så tänker jag på min bästa vän som avlidit för några år sedan, det var han som visade mig låten och jag blev helt såld på den första gången jag hörde den.

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Qepta
0

#24 En utav mina favorit favoritlåtar med. Får upp en massa tankar i huvudet. När jag hör den här låten så tänker jag på min bästa vän som avlidit för några år sedan, det var han som visade mig låten och jag blev helt såld på den första gången jag hörde den.

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Em--ma
0

Jätte fin Youtube klipp du gjort med underbara bilder åxå

R.I.P Millan

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Emelie
0

Alltid lika hemskt när sånt händer :( Man tror att man ska vara förberedd innan, sedan får man ändå en chock när det väl händer. Jag beklagar verkligen bortgången .. RIP

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

kaningodis
0

#23 Precis! Det har hänt mig att jag förlorat kaniner som hade hela livet framför sig…allt känns så mycket värre då. En liten kanin som har hela livet framför sig men då händer det något hemskt som gör att den aldrig mer kommer att få uppleva glädjen att skutta runt i en stor Hage eller äta en god morot…

Återigen, tröstkramar och vila ifrid Millan!

Kastanjegårdens Kaniner

EmmaRJV
0

Beklagar :'(!, klippet rörde mig djupt.  beklagar verkligen! jag vet hur det känns att förlora ngn man verkligen älskar :'(!

MixiDixi
0

R.I.P!

Gråter

sofiian
0

#26 Den är verkligen fin Glad

#27-#28 Tack <3<3

#29 Ja, jag trodde verkligen att vi hade många underbara år framför oss, men sedan så förlorade jag henne Rynkar på näsan tack<3

#30-#31 tack så mycket <3

[Liiilly]
0

Beklagar, ledsen för din skull <3

Otroligt fin film du har gjort, nära tårar ju..Verkar vara en väldigt go kanin, du har haft tur som har fått lära känna en sådan fin kanin. Ta vara på det, även fast det känns jobbigt.

R.i.p. Millan <3

sofiian
0

#33 tack<3 hon var så otroligt fin , fann t.o.m. mamma i tårar efter att hon sett filmen, och jag gråter varje gång jag ser den.

Idag har det gått 4 dagar sedan jag förlorade en av mina underbaringar. Hon var så speciell, alltid busig men älskade ändå att bara pussas <3
Det gör ont att hon aldrig kommer att få hoppa runt i gräset och ha kul mer. Att jag aldrig kommer kunna sitta i rasthagen bredvid henne och bara betrakta hur otroligt roligt hon tyckte det var att leva. Hon var en riktig livsnjutare, och älskade att stå i centrum. Om jag var bredvid buren så blev hon helt till sig och ville komma upp, eller få lite godis.
Jag ångrar inte en sekund av vår tid tillsammans, för jag vet att jag gjorde mitt bästa. Även om jag önskar att hon va här idag, sittandes i min famn. Jag önskar att det kunde ha funnits något jag kunde ha gjort. Att jag hade tagit henne till veterinären igen, eller iallafall fått chansen att säga hejdå. Att berätta för henne hur mycket hon betydde för mig, för hon var verkligen ett ljus i mörkret <3 Ett liv utan henne är svårt, men på något galet sätt tar jag mig från en dag till en annan.
Jag vet att smärtan kommer avta, men jag kommer aldrig sluta älska henne. <3<3

Det blev visst lite långt Oskyldig

jessicaho
0

R.I.P <3 ;(

LillaMoroten
0

GråterRIP Millan!

Min kanin betyder väldigt mycket för mig, han har varit med mig hela mitt liv nästan. Han kom till oss när jag var ungefär 2. Nu är Lufsen 9 år & blind på ena ögat (eller det andra också). Han kan alla vägar i vårt hus & det är bra, men om man ställer en låda i hallen exempel springer han in i den.. Nu ska vi flytta också. Jag undrar hur han kommer att ta det. Lufsen, när du dör kommer du finnas kvar i mitt hjärta till jag själv gör det.

I love you, hoppas du klarar dig när vi flyttar!