Kaniner i andra länder
Här kan ni lägga upp biler på kaniner i andra länder, visa hur kaninerna har det där mm.
Skriv vilket land bilden är tagen i!
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Holländar kaninunge från Ungern

// Hanna
Jag var i London förra året, och besökte då en djuraffär. Jag var beredd på det värsta med tanke på allt negativt man har hört om andra länders djurhållning, men snacka om att jag blev överraskad!
Djuren hade stora fina(rena!) burar med massa strö, leksaker och andra saker.
Tillskillnad av majoriteten av djuraffärer i Sverige, där det enbart finns ett tunt lager spån i de flesta burar.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
putt
// Hanna
#2 Wow! Bättre än i Sverige (vissa ställen) ju! :O
Emma
Håller med emms!
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Och första bilden är hemskt :( Varför har den hjul? :S Är ju typ en liten råttbur? Vart tog du den (hemma hos någon?)? :O Stackars kanin om den måste bo så hela tiden!
Emma
#6 tror det är någon råttbur ja, under den fanns en kanin som kan ha vägt ca 3½ han bode i en låda, i försej så var buren nog godkänd, men hade bara galler i taket där den kunde kika upp, ska se om jag hittar bilder på det sen oxå.
jag tog bilden på en ridskola där min mammas låssaskusin går.
har även vart hemma hos en som födde upp kaniner till mat i ungern, dom hade kanske fack som var 60x60 och kaninerna var 2kilos typ.
Dom höll på att slakta en kanin när vi var där men jag ville inte se på så jag gick in och titta på dom levande:P kanske har ilder därifrån oxå…
// Hanna