Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 614 ggr
[CeKa]
0

(K) Dvärgvädur

Hej!

Söker en lugn, snäll och gosvänlig kanin (hona eller hane) som gillar att sitta i knäet och mysa. Önskar att det medföljer en bur i priset (gärna även andra tillbehör) och att Ni bor i Örebro eller i närheten. OBS: Det behöver inte nödvändigtvis vara just en dvärgvädur. Temperamentet är viktigare än rasen! Kaninens ålder är inte heller avgörande.

Vi erbjuder ett livslångt och djurvänligt hem med tillgång till utevistelse i trädgård på våren/sommaren, daglig Motion utanför buren, god kaninmat, mycket kärlek och omsorg.

Hör av dig via mail: ceka07@hotmail.com om du har en kanin som kan passa in på beskrivningen och skicka gärna med bilder! Glad

MVH Cecilia

Rajamaja
0

Har skickat svar till dig!

Valkyrie
0

jag ska ev ta kull på rex+dvv med rexanlag som kommer vara lev klara i maj. tyvärr bor jag i stockholm. Men du kanske kan hitta transport?

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

[CeKa]
0

Tack för svaren!

#2: Min annonstext gällande ålder var lite luddig… Vad jag menade var att jag helst vill ha en lite mer "uppvuxen" kanin (så att man lättare ser dess personlighet och temperament). Men om kaninen sedan är 5 månader eller tex 4 år spelar ingen roll! Glad

Sedan glömde jag skriva i annonsen att jag önskar att kaninen bor inomhus nu.

Valkyrie
0

aha okej. föräldrarna har väldigt bra temperament och passar väldigt bra till hoppning. eftersom de är lev klara i sommar kan man flytta in de direkt om du skulle köpa ;)

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

[vretenskaniner]
0

Har skrivit till dig :)