Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1300 ggr
SaraDerek
0

Fuchs?

Hejsan! Min lejonhane, har otoligt mycket teddy päls på kroppen men inte på huvet.

Är han fuchs då?

Vad heter det då? lejonhuvad fuchs :P?

pigelina
0

har du bild?:)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

emms
0

Båda föräldrarna måste bära på fuchs för att det ska bli fuchs. Han är antagligen bara dåligt pälsad i annsiktet :P Fuchsarna har inte teddypäls på kroppen heller. Deras hårstrån är raka och inte krulliga som teddyns eller dem lejonhuvade. En fuchs hår ser antagligen inte ut som din ;)

Vet dock inte om dem kan vara lejon och fuchs på samma gång. Om det är möjligt kan inte jag svara på ^^ Men skulle tro att han antagligen bara är dåligt pälsad i annsiktet :D

Emma

SaraDerek
0

okej :P ennligt uppfödaren är hans föreldrar Teddy, dock sa hon att Dagis är teddy med men det kan han ju inte vara om han ej har långt på huvet (eller?)

Är han en teddy med dåligt pälsat huve?

emms
0

Hur gammla är föräldrarna? Du kanske ska in och fråga på teddykaniner iFokus? :) Massa kunniga där ;)

Emma

SaraDerek
0

Jag har ingen anning om hur gammla dom är :P

nej tänker inte fråga på teddykaniner i fokus då jag bara fått otrevliga och omogna kommentarer och svar från dom där.

sofiian
0

Dagis ser ut som ett överpälsat lejon på bilderna du lagt upp på teddykaniner.ifokus, så jag skulle säga just det - han är lejonhuvad :)

PS. han är verkligen fin grabben :)