könsjukdom?
Hejsan! som jag sakt innan, så har Olga fått en vit blåsa på könet. Har försökt klämma den, då vissa sa att det var en finne. Men den är Sten hård!! märkte detta efter jag parat henne med Simba,
Nu försökte jag para simba och olga igen, Men simba har ingen lust? han sätter sig på henne men Juckar inte? kollar honom i könet, och då är penis böjd :S? och sen har han med en liten vit blåsa vid könt. Kollade min andra hane som parade Embla, Och han hade sin penis ute mycket mer..
Vad är det med Simba? vf är hans penis böjde som en krok? och vad är det för vita blåsor? kan det vara nån könssjukdom?
När jag satte olga hos dagis (den andra hanen) så lät hon honom para henne. Men hon "morrar" hos båda hanarna….
Vad jag vet så är Killens och Lillens ozå böjda? eller kanske bara jag som tycker det, dom e ifl inte raka:P
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Att penisen är böjd är fullt normalt - den ser ut så ibland. =)
Blåsorna låter däremot inte alltför normalt.
Så det bästa är väl att ta dessa till veterinär för en undersökning, för säkerhetens skull.
okej, Men hans är böjd, och tjock XD? ahha dne kanske är så… Men han jucka inte på honan? han jagade henne och skulle para henne men han parade henne aldrig :S? Och det kom ingen spermie på Olga. Vf gjorde det inte de`t? varenda gång innan så har han ju försökt para sig…
Och med Olga, Vf Morrrar hon åt hanen? kan hon trå att hanen försöker dominera över henne när dom ska para? :P då hon är välidgt dominat mot andra honor/marsvin och vill rida…..
Ja jag får väll ringa vetten :S ska fråga mamma
Honan kanske inte är brunstig?
// Hanna
Jo Satta in henne hos dagis och han parade henne. :S
Dock morrade hon åt honom i början med..
Ingen som vet :S?
hade du inte parat henne innan? hon kanske redan e dräktig?
// Hanna
Jo det hade jag . Men först var hon hos Simba. Han ville inte para henne och hon morra. Sen så släppte jag in henne hos Dagis hon morrade, men Dagis parade henne.