Planerad lejonkull,
Hej!
Jag ska para min hona i februari och undrar om intresse finns av söta små lejonbebisar. Föräldrarna är:
Loveangels Thea
Född: 15/8 2009
Färg: Svart
E. Pippiadolf's Molntuss, vit rödögd
U. Stjärnornas Vizla, Havanna
Pepsi
Född: 12/3 2009
Färg: Marburger Egern
E. Pelle, blå brokad, blåögd
U. Maräng, gul/blå
Dessa ungar kommer troligtvis bli väldigt trevliga individer då båda föräldrar är mycket trevliga. Pepsi är bestämd av sig och vet vad han vill och Thea är lite försiktig men ändå väldigt nyfiken och framåt.
Alla ungarna kommrer vara tama när de säljs då jag håller på mycket med dem. Alla ungar säljs med stamtavla/H-bevis beroende på om de får godkända färger eller inte.
Förväntade färger: Marburger Egern, Blå, Svart & Havanna. Wiener kan uppstå då båda föräldrarna bär på det långt bak.
För mer info eller frågor, besök min hemsida http://tranbergetskaniner.webs.com eller maila mig på nasiodancehall@hotmail.com , PM här går också bra.
Bilden är på hanen Pepsi.
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Jättesöt!^^
#2 Tack! :)
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Vilken söt lurvtuss Pepsi var :D
#4 Haha, ja man ser knappt ögonen på honom! xD
Sötnosar:*
Lycka till med kullen:P
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
#6 Tack!
Det har dock blivit ändrade planer. Jag får hem en hona efter LU som fyller ett och måste paras snarast möjligt. Därför blir hon mamma istället :)
#7 Vilken färg? e hon då?:)
// Hanna
#7 Havanna! <3 
#9 kankse intresserad då;)
fast vet inte om jag vill ta risken med att ungen kan få wienerungar sen:/
Akilles kanske e wiener:(
// Hanna
#10 Hm, ja det finns ju en risk. Däremot ska jag ta en kull på henne senare och kanske låna en havannahane utan wiener para :) Du är inte intresserad av en hane från kullen då?
#11 kanske:P
dom kan ju bli wienerfria oxå^^
// Hanna
#12: Det kan de bli, men då man inte kan se om de är wienerfria eller ej så är det ju ändå en chansning…
#12 Ändrat ännu en gång, kommer inte få hem honan förrän i mars d ådet visade sig att hon hade råkat blivit parad, så jag kommer para Loveangel's Thea först istället.
Men havanna dyker troligtvis upp där med! :)