Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 912 ggr
[Wildglow]
0

Yes, äntligen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick svaret "Vi får se hur vi bygger det till våren" av pappa då jag la fram mitt förslag på "kaninbod" Ritade upp lite hur jag tänkte, ni kanske kan komma med något förslag/ändring till den :)

Kommer ev. placera en inomhusbur någonstans för honor som ska ha ungar.

//Rubrik redigerat av Sajtvärd. Tänk på att inte använda enbart stora bokstäver.

emms
0

Den lilla hörnan mellan fackbur 1&2 varför förlänger du inte någon av dem så att den ena fackburen går ut i hörnan och på så vis blir större? :D Vet inte hur stor "fyrkanten" är men om den inte är så stor skulle det ju funka :) Där jag köpte Nessie hade hon det så :D Man får sträcka sig lite för att städa men man kan alltid ta en pall längre upp ;)

Annars ser det väl bra ut :D Kul men kaninbod!

Emma

[Wildglow]
0

Det kommer väl vara någon typ av föråd där :)

[BonnieL]
0

Kul!

Zvintos
0

Spännande. ^^

[Wildglow]
0

Hoppas verkligen att det blir bra. Då till hösten så ska de två honor jag har nu, Sotis och Brumma få varsin kull.

pigelina
0

kul!:)

ska oxå bygga något liknande:P

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

[BellaO]
0

vad kul!:) skulle oxå vilja ha ett kaninstall?

emms
0

#2 Okej :D

När vi flyttar till ett hus permanent (inte bara hyr) så ska jag ha en kaninbod! Eller ja, jag och min syster ;D Det är så mysigt!

Emma

Emma-lundqv
0

Va kul, det är så mysigt med kaninstall (:
Roligt att få bestämma hur det ska se ut själv också, vårat fanns redan när vi flyttade in så då fick man anpassa sig lite med burar osv.

[Wildglow]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#9 Vårt finns också redan så det var lite svårt att få med pappa på det utan att vi skulle ha mat/hö/halm/spån under bur 1 som vi redan har.

På bilden var det dock VÄLDIGT mycket snö.

hugoochip
0

Vi har en stor lada på vår tomt som jag har fått ca en fjärdedel til kaninerna:)Där har jag en tvåfackare,där två kaniner delar på ett fack.Det är åxå tillräckligt stort för att jag ska kunna hoppträna dom+ att dom kan springa lösa medans jag städar^^

Perfekt när det är kallt,snöigt,blåsigt och mörkt ute:D