Valkyrie <3 Bobban
hej allihopa. nu är det så att jag förhoppningsvis ska ta kull på min valkyrie med en hane.
valkyrie- en rexkanin tricolor som är väldigt tam & busig. hon har ett väldigt fint temperament och passar utmärkt i hoppning (ska börja tävla iår). valkyrie är som en hund och hon lär sig saker väldigt snabbt.
hon är köpt hos villanskaniner.se
Bobban är en vit dvv med blåa ögon + rexanlag och väldigt snäll han med. eftersom det inte är min kanin vet jag inte så himla mycket om honom men kan ta reda på lite och skriva här. han är i alla fall väldigt fint och ett gulligt runt och mulligt ansikte har han. passar bra eftersom valkyrie har ett ganska avlångt ansikte =)
( både mamman och pappan har stamtavla men eftersom kaninerna kommer vara blandning mellan rexkanin & dvv med rexanlag kommer de ej vara renrasiga men förhoppningsvid blir det rexpäls och blåa ögon )
kan lägga in fler bilder här också om någon är intresserad.
Leveransklara: maj päls: rex / normal finns i : stockholm, älvsjö
Rexpälsen är allergivänlig och passar bra till de som har en allergisk i familjen eller är allergisk. Jag har en allergisk pappa och har min kanin utomhus och det funkar superbra. När man klappar en kanin med rexpäls känns det som om man klappar ett gosedjur och den är ganska kort men väldigt gosig att klappa.
om ni har några frågor så kan ni pm mig eller skriva här. jag skriver till här om jag glömt att skriva något eller om ni undrar något.
Bilder kommer snart :)
mvh johanna =)
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!

putt
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!