Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 3395 ggr
MajaL
0

Klotterplank #7

Nytt klotterplank. ^^,

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Emelie
0

Skönt med nytt klotterplank! :D

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

[Wera]
0

Haft två timmars skola idag, hehe, skönt! Började 9 och slutade 11. Ska ut med vovven nu. Huvva, så kallt ju.
Nu äre iaf. helg, vilke innebär (för mig) sena nätter och sova bort hela förmiddagen + lite av eftermiddagen <3

Emelie
0

#2 Haha, så kan inte jag göra för då förvränger jag mitt dygn totalt! ;D Sjukt jobbigt då jag är trött oavbrutet ..

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

MixiDixi
0

Har svin-ont i magen! Åkte hem från skolan =P Sköööönt!

Zvintos
0

Har fått reda på att jag blivit beviljad att läsa kurser på sammanlagt 300p.
Så i slutet av månaden blir jag Kumla-bo! ^^

MixiDixi
0

#5: Kumla, ligger det i Närke?

Emelie
0

#5 Vad är det för kurser? Är det högskolekurser?

#6 Kumla ligger lite utanför Örebro.

Zvintos
0

#6: Kumla tillhör Närke län, ja.
Ligger 2 mil söder om Örebro. =)

#7: Det är kurser på vux, som behövs för ett slutbetyg.
Men fick välja vilka kurser jag ville, så kommer bli kul att få plugga igen. ^^

Emelie
0

#8 Roligt roligt! Själv slutar jag gymnasiet om en termin, lite skrämmande faktiskt :O

Vad gjorde du direkt efter gymnasiet?

Zvintos
0

#9: Läste klart MaB, som vi inte hann på gymnasiet (dumt planerat med tid…).
Sen gick jag arbetslös i 1 år, jobbade 2 mån innan jag var tvungen att säga upp mig pga idiotisk planering med mina arbetstider, sen har jag läst lite fler kurser på vux samtidigt som jag sökt jobb.
Så i det stora hela har jag gått i princip sysslolös i 1½ år…

Emelie
0

#10 Okej, lite kul att veta då jag själv har beslutsångest inför vad jag ska göra (a) Har inte bestämt om jag ska plugga vidare på en gång eller jobba lite först nämligen.

Drygt när läraren inte kan planera så att kursen blir klar i tid, fyfan vilken dålig stil -.-

Zvintos
0

#11: Det var inte läraren som planerat, utan vår "kära" rektor vi hade då.
Han hade även bestämt att vi inte skulle ha någon APU alls under 3:an, bara våran klass.
Sen var det även gnäll över att våran klass "var så dyr".
Jamen, vad konstigt.
Alla klasser får samma summa till sina elever.
Ju färre elever, desto större summa kan läggas på varje elev.
Då blir det inte särskilt konstigt att en i en klass på 6 elever så blir varje elev i snitt dyrare än i en klass på 30 elever, trots att det blir samma summa för klassen i sig.
Udda tänk från honom…
Honon "körde" vi över med hjälp av vår lärare, så vi fick ha APU även i 3:an. Tungan ute
Matten gick dock inte att göra något åt…
Det var enbart 1 i klassen som lyckades hinna klart, resten fick läsa upp det sen.

[BonnieL]
0

Vad kul Ninni! Lycka till Glad

Nu är det helg, så jag sticker ut till tussarna nu Kyss

Zvintos
0

#13: Tack tack. ^^

[Wera]
0

Ligger och myser med min älskade katt, han må vara ful (haha) men han är ändå underbarast :D Jag ska till en kompis ikväll och så ska vi till Kupolen imorgon.

riiffen
0

Jag äter Ahlgrens bilar, mm gott Oskyldig Det är ju faktiskt fredag, haha^^

medarbetare på allergier.ifokus .

[Wera]
0

#16 älska!!! fast sursockrade är godast, och rattarna är mumma dom med. själv äter jag lakrisnappar som jag tagit av bror min.

[BonnieL]
0

#17; Sursockrade Kyss

riiffen
0

Håller med om att sursockrade är bäst, men orginalet är också vääldigt gottTungan ute

MixiDixi
0

Ska äta pizza ikväll, någon annan som ska göra det?

[Wildglow]
0

Min ena kanin luktar fisk :S

riiffen
0

#21 Haha, vaa? Tungan ute

MajaL
0

#12 Märkligt. Vår APU ligger i 3an, och vi läser klart Ma B nu, i 2an…

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

[Wildglow]
0

Min kanin luktar fisk x3 sen så väger hon 2.6 kg, är hermelin/dvv

Zvintos
0

#23: Vi läste också MaB i 2:an.
Men vi hade APU alla 3 åren. Tungan ute

MixiDixi
0

#24: blää! Fisk stinker! Haha, det var nå' nytt!

Brownie
0

Förkyld! Jobbigt såklart,näsdukarna har blivit mina bästa vänner och jag har ont i halsen :/ Nyser var tredje sekund också.:(

Hoppas jag kan träna imorgon men det ser inte ljust ut och sen ska vi ha fest på kvällen också,vill helst inte fräsa ner alla gästerna.:P

Jetaime
0

#27 Då är vi två.. Kan inte andas med näsan och min hals gör ont.. Skrikandes

Brownie
0

#28 Stackare, vi får lida tillsammans! :p Krya på dig!

Jetaime
0

#29 ja bläää.. du med ;)

Tarja
0

#30 En till sjukling här :p

Brownie
0

#30 Haha tack :D

#31 Välkommen till klubben! :P

MixiDixi
0

#32: ont i magen, urgh!!!!

Magknip, oooont! Har ont, jätteont!

Jetaime
0

Behöver bara skriva av mig lite.. :p

Idag när jag var med min syster i stallet där hennes skötgäst står, var där även en kanin (dottern i familjen som äger stallets kanin, men som hon tröttnat på).

Det var någon lejonhuvad korsning, och hade lite tovor i manen, dock inte så farligt att det var in på huden, för så mycket päls hade den inte. Långa klor. Smutsig bur, helt fel storts mat och maten stående. Den var tjock, men såg inte sjuk ut annars. Skabbig bur och verkade inte så komma ut allt, och det verkar inte heller som att någon la ner någon energi på kaninen. Jag var tvungen att ta ut och klappa den liten, men den sprattlade mest och blev lite stressad av hanteringen.. Her ärligt är det bättre om man avlivar kaninen (ifall man inte knaomplacera den), hur hemskt det än låter, än att den bara får sitta så här dag ut och dag in till den dör. Vissa kanske tycker att det låter grymt och själv ser jag ju gärna att dom omplaceras i första hand (skulle aldrig själv avliva en frisk kanin) men den ska absolut inte få lida för att man inte har tid med den. Blir så arg och ledsen över sånt..

Men det fick mig också att inse hur bra min kaniner faktiskt har det. Jag har inte mått så bra den senaste tiden och haft så grymt dåligt samvete och ångest över kaninerna, att dom inte fått vara ute tillräckligt mycket, att jag inte hunnit borsta dom osv. Men saken är den att dom får komma ut så mycket som jag orkar och hinner, jag tar ut dom i sele, hopptränar, jag låter inte dom sitta i smutsiga burar, dom får bra och rätt mat, jag håller koll på vikten och ser till att dom är friska. Jag åker till veterinären om det behövs.. Borstar dom och klipper klorna. Och jag älskar dom otoroligt mycket även om det är svårt ibland så gör jag mitt bästa och dom har det absolut inte dåligt :)

Jetaime
0

#32 Snart får någon starta en "Friska klubben" också innan vi smittar ner alla ;P hehe

[BonnieL]
0

#34; Dina kaniner har det jättebra Hanna, jag lovar! Stackars kaninen i stallet Rynkar på näsan

MixiDixi
0

#34: gud va hemskt!

MixiDixi
0

Den här sagan skrev jag på skoj:

Det var en gång tre kaniner som skulle gå till MorotsFörsäljningen.

En av dom var en belgisk jätte.

En av dom var en hermelin.

En av dom var en blandras.

När dom hade gått ett tag sa Belgiska jätten:

"Jag måste vila".

Dom andra väntade, medan Belgiska jätten vilade sig.

Tillslut sa hermelinen:

"Nu orkar jag inte vänta längre!"

Så skuttade hon iväg.

Blandrasen satt kvar och tänkte för sig själv:
"jag väntar".

Så kom hermelinen tillbaks, och sa med otålig röst:
"Skynda er!"

Tillslut gick dom och kom fram till MorotsFörsäljningen.

Då sa Belgiska jätten:
"kolla, friterade morots-slantar, min favorit!"

så gick han dit och köpte en påse.

Hermelinen hittade mosad banan, och köpte en skål med det.

Blandrasen hittade äppel-skivor, som han åt och njöt av.

Så bar dom sig hem igen.

Hermelinen gick först, belgiska jätten gick sist.

Dom sov över på ett vandrar-hem, för människor men dom fick sova i personal-rummet, dom fick äran.

Slut!

Var den bra?

Jetaime
0

#36#37 Ja usch, man vill bara spy. Varför tänker inte folk bara efter en gång till innan dom skaffar djur.. :/

[Wera]
0

#28, #27 Då är vi tre. Förkyld som bara den, jag kan andas på dagen och sånt på men på natten kan jag inte andas och typ vaknar hela tiden! Blä.

Brownie
0

#35 Tråkigt det där,men jag är helt övertygad om att dina kaniner har det bra :)

Haha ja vi börjar bli som ett eget litet virus. :P

#40 Ush! Smittan sprider sig nu är vi 5 st sjuklingar :O

alwiz
0

Var hos frissan idag ocyh klippte mej! Klippte upp håret och typ en snedlugg :) Blev riktigt nöjd :D

Brownie
0

#42 Vad roligt att det blev bra! :) Ska nog också klippa mig snart,det börjar bli slitet :P

Jetaime
0

#42 Vad kul att du blev nöjd! Jag vill också klippa mig och färga håret. Har dock inte råd meddet just nu :p så jag fixade det lite själv för nån vecka sen, jag fick bara för mig att ta saxen och klippa lite^^ haha

alwiz
0

#43 Tack ;)<3  Mitt hår var väldigt slitet och det känns så skönt nu när det är lite kortare och finare :)

#42 Tack ;)<3 Jo, det är rätt så dyrt att gå till frissan, tur att mamma betalade åt mej :P
Har toppat håret hemma men nu ville jag ha något nytt och då vägade jag inte göra det hemma… ;) hihi!^^

emms
0

Usch! Idag fick vi lösen och sånt till en sida där vi ska välja GYMNASIUM! :O Fatta vad nervös jag är :| måste prata med mamma! ;D Men vet i alla fall 3 program jag ska söka till ;)

Emma

[sstorm]
0

#46 redan?! :o vi har inte fått ngt ;(

emms
0

#47 Japp, man ska ha sökt första februari hos oss i alla fall :P

Någon som kan hjälpa mig med en sak? När jag ska söka till ett program så trycker jag först på att jag ska söka utanför kronoberg/länet och man måste ha en kod till gymnasieskolan. Men jag hittar inte denna, ska söka djur&turism på munkagårdsgymnasiet i varberg, så ni som sökte förra året eller något, vart kan man hitta dessa koder? ;)

Emma

[sstorm]
0

#48 vi har 15 feb tror jag :P De är så dålig info hos oss!

Jetaime
0

#48 Jag sökte bara inom mitt län, så jag har faktiskt ingen aning.. Men det är inte den koden som står på peppret man fick hemskickat då?

[Wera]
0

#46 Vi fick också sånt förra året när vi valde men det var ju innan jul! :)

Är hos en kompis, vi ska till Kupolen snart! Har nyss fixat oss lite.

emms
0

#50 Har inte hittat något alls :(

Emma

Tarkie
0

3 + här idag :o

emms
0

Hihi, var nyss ute hos kaninerna :) Muffin fick hoppa i sele/lös en tid. Han har inte varit lös sedan har var ett halvår eller något :D han hade sele och koppel efter sig då det bor katter här. :) Men det gick jättebra! Han kommer nästan när jag ropar och går inte för långt bort. Och han förstår snart vad "Nej" är :) Fast i slutet blev han distraherad av Nessie, dem är inte kompisar direkt ^^ Så efter att ha sprungit runt Nessies Hage 10ggr så fick han gå in igen. Nessie blev tydligen glad, hon gjorde glädjeskutt medans Muffin ville bita henne, såklart kan han inte komma åt henne men ändå ;D. Dem har äntligen börjat uppskatta snön! :O

Emma

[BellaO]
0

Sjuk…"/ igen! E alltid sjuk känns det som:O

riiffen
0

"Vackert" väder här nere i Skåne, regn-snö-blåst typ :/ För att sysselsätta Riff lite så tog jag hål i en morot och hängde upp den i burtaket för att han skulle få "stå" och äta, läste det någonstans på http://home.swipnet.se/~w-77537/ Min smarta kanin förstod inte vitsen, han knuffade lite på moroten med nosen och sprang sen iväg och stampade (han gör så när han blir arg xD) och efter sisådär 10 minuter hade han på något sätt lyckats få ner moroten från taket, och satt och åt i godan ro…Tungan ute

Zvintos
0

Att det ska vara så förbaskat svårt att få tag på hö…
Är i akut behov av hö och hade hittat en inte alltför långt bort.
Men har inte fått någon adress, ingen tid vi kan komma dit - nada.

Så det ser ut som att det får bli ett besök till Granngården imorgon.
Jippie, där ryker 120kr för hö som räcker i 2 dagar. Obestämd

Emelie
0

#57 Sånt där är så galet onödigt! Jag har tur som kan köpa av en kompis..

Zvintos
0

#58: Ja, det är ju inte direkt kul att köpa såpass dyrt hö.
Speciellt inte när det är så usel kvalitet på det höet som de säljer…

Emelie
0

#59 Nej då kan det ju kvitta! Hoppas du bra hö snart hittar iallafall.

emms
0

Usch! Satt ute i förrådet till kl halv 5 (från kl halv 1) och sprutade in vatten i Muffins mun och masserade hans mage :/ Verkade ha stannat av helt :S Men efter 2-3 timmars masserande började den arbeta igen :O Sån panik jag hade :( och vetten hade stängt och allt. Gick och la mig i 4 timmar när han hade blivit lite bättre, sen gick jag upp kl 8 och kollade hur han mådde. Om läget skulle ha varit oförändrat skulle vi åkt i 110 till vetten (dem öppnar vid 8) Men som tur var så var han bättre igen :) hade ätit upp sin mat och så, vilket han inte alls ville innan. Han var som en geleklump :S Var så rädd att jag skulle förlora honom :'( Hans mage verkar vara lite känslig :O

Emma

alwiz
0

Jag och min kommpis (MajaM på kif) hopptränade idag :D
Vi hoppade krok och det gick jättbra! :)<3

Emelie
0

#61 Ush vad läskigt! Tur iallafall att han är bättre nu.

emms
0

#63 Ja det är inte kul :(:( Men nu sitter han och käkar hö och lite pellets i alla fall :)

Emma

Kristall
0

Fick mig en liten överraskning när jag gick ner för att mata honorna idag. Saga satt i Tingans del av kompostgallerhagen… (!?)

Saga, som knappt hoppar 20 cm-hinder, hoppade alltså över kompostgallret, till kaninen som hon var livrädd för… smart?

Som tur är kom de överens och verkade inte ha något emot varandra längre, så jag tog bort mellanväggen och om de fortsätter vara kompisar får de bo ihop, och då kommer nog även Curry att få göra dem sällskap i sommar. :D

Ville bara skriva av mig lite. ^^

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Popstar
0

igår var det tävling för mej =)

de körde alla klasser med bedömning D tror jag, vilket innebar att alla som kom i mål gick vidare till final eftersom vi var så få (=

Det var Tíndras andra start, hon gick fint i grundomgången på 1 fel, var rätt så seg . Men sen i finalen fick hon värsta farten , jätteduktig! Kom lite försnabbt på parken + tvåan och rev det.

Vi kom tvåa & fick pinne :D

Är jättestolt över henne, hon skulle blivit avlivad ifall vi inte hade tagit emot henne, sedan har hon haft två kullar och efter oktober började vi träna. Första starten blev vi placerade utanför pinne o fick pris & nu pinne :)

Laban var absolut heltaggad i grundhoppningen.

Han gick lite för fort två hinder och rev dem.

I finalen blev han helt plötsligt mammasjuk och ville gosa med mej istället för att hoppa, så då gick han på 5 fel tror jag, haha han är nog i trotsålder Tungan ute

Tino & jag gjorde ju våran första start tillsammans, och han gick på 2+2. Tyckte endå det var ok för första starten tsm! :)

Stampe & Ida gick på 2+3, han har inte vart i form på sistonde :/

Tuffe & Ida blev opl. , vet inte riktigt vad som hände med lilla Tuffe som far runt som en tok, hihi :)

Nästa tävling blir i Vkh 30 januari, mina två kompisar gör debut med sina kaniner då , ska bli jättekul ! :)

[BonnieL]
0

Skola imorgon igen, helgen går så snabbt "/

Zvintos
0

Det verkar lösa sig med höet iaf, jippie! ^^
Var inte direkt svårt att hitta dit hon bor, som tur är. Tungan ute

Så nu väntar jag bara på svar från den tilltänkta fodervärden, annars får jag höra av mig till min andra.

Mycket att tänka på nu…

Sen börjar det bli dags att gå till frisören också, men jag kan inte bestämma mig för om jag ska behålla det "långa" och spara ut eller klippa kort…
Blä för beslutsångest.
Känns som att hur jag än gör kommer jag tänka att "så skulle jag gjort istället". Tungan ute

[BellaO]
0

MIn bästis har kommit hem från thailand, träffa henne för första gången idag:D<3

Sashhi
0

Jag har gått & blivit sjuk sedan tävlingen igår. Så ligger jag hemma. Ska se på en film men det tar ju ungefär 2 timmar för den att ladda så att den inte hackar under tiden man ser på den. Men jag har Toffla till sällskap. Skuttar runt i rummet och har det mysigt.

Not your mom, not your milk.

riiffen
0

Jag är också sjuk :/ Inget roligt alls att ligga hemma och snörvla…

Emelie
0

Kom precis till skolan och fick veta att jag INTE har några lektioner :O och jag har en timmes resväg till skolan … det är inte rättvist x)

Ida-M
0

Jag är med sjuk :(

Ida-M
0

Det är en sak som är väldigt störande, har stött på det både på KIF och KHIF.. När man klickar på vissa trådar så brukar ju texten inte vara fet längre tills någon ny skrivit i tråden. Men vissa trådar som jag klickat på blir fortfarande feta, och vid "min inlägg" försvinner inte tråden om man klickat. Den slutar bara att vara fet :S det har varit så ett tag, och nu börjar jag bli väldigt trött på det. Går det inte över på ett tag så får jag skriva till support.ifokus och fråga. Någon annan som stött på samma problem?

Zvintos
0

#74: Det är en gammal bugg som de inte verkar fått 100% bukt med och jag tror säkerligen att de genomsöker allt in i minsta detalj när de hinner för att hitta felet.

Ida-M
0

%75 Okej, då vet jag :) Hoppas det snart blir bättre..

riiffen
0

#74 Så har det varit för mig i flera veckor nu, fetmarkerade trådar i "mina inlägg" och trådar som man har läst och ingen har skrivit något nytt i har också varit fetmarkerade. Vad jag har förstått är det många på iFokus som har det här problemet, det finns en massa trådar på Support iFokus som handlar om detta. Hoppas att det löser sig snart, är ganska störigt att ha det så.

Ida-M
0

#77 Ja, det är väldigt störande. Man vill bara klicka bort den feta texten xD men det löser sig väll snart förhoppningsvis. :)

Emelie
0

Haha samma för mig! Jag har haft som mest 3 stycken sådana samtidigt ;D

lennartsdotter
0

Jag tror jag ska ta en prommenad med huden. Å sen måste jag mocka och fixa hos kaninen.

Brownie
0

Ja egentligen ska man plugga inför proven imorgon nu eftersom jag ska träna sen men jag bara orkar inteOskyldig

[Wera]
0

#81 Prov? Redan?! Vi började ju nyss skolan! Vi har inga som helst planer på prov så långt ögat når :o

Mamma har bokat en resa åt oss!!! :D Så jäkla glad. Vi ska åka till Barcelona och vara där en dag sen ta en färja till Mallorca och bo där med släktingarna i en månad! <3 I eget hus, löv that.

Sashhi
0

Vi har prov imorgon i engelska, på tisdag nästa vecka kemi, matteprov inklämt någonstans där. Sedan finskaprov veckan efter. Inga snällheter här inte.

riiffen
0

Vi har svenskaprov i två delar, en imorgon och en på fredag. Jippi…-.-

[Wera]
0

#83 Fy vad många prov, inte haft så många prov sedan 9:an :) Finska prov, fy. Haha. Vi har precis börjat på att jobba matte och precis påbörjat fördjupningen i engelska och samhälle/historia haha! Och vi har varken prov i svenska eller samhälle iår :) Eller engelska… (förutom nationella) ^^

Sashhi
0

#85 - Är man halvfinne och går i finsk skola så ja. :P Jag går i åttan.

Salladshataren
0

Skriver personligt brev, wiiiiiiie (fast denna gången gick det bra)

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

emms
0

Jag har so prov på fredag :( Engelska läxa och tyska läxa tills imån, och engelska till fredag med :O Helt sjukt! :( Snart har vi engelska och matteprov, och två fysikprov snart med :O Och alla nationella! :|

Haha, var nyss ute och gav muffin medicin ;D Fyfasen vad äckligt den måste smaka! :O Fast den luktar gott :S

Och har varit och köpt hö idag, :D Luktar så gott! :)

Emma

Zvintos
0

Kopierat från min blogg;

"Ja, ibland känns det verkligen som att det är murphys lag som härskar…

Sökte ett jobb igår, som personlig assistent timvikarie. Gick och lade mig väldigt sent då jag haft problem att somna. Låg och vred och vände mig hela natten, tills jag lyckades somna ordentligt när klockan var ca 10:00. Kl 11:30 ringde mobilen och jag svarar alldeles yrvaken och halvt medvetslös. Då var det från jobbet jag sökte igår. Hon undrade om jag kunde komma på intervju nästa veckan. Det första som ploppade upp i huvudet var "ja, lycka till". Talade om för henne att jag håller på att flytta och har lite problem att ta mig dit då. Fick frågan om denna vecka funkade och fick återigen tala om att jag har fullt upp även denna vecka. Eller fullt upp och fullt upp, problemet är att jag sitter 15 mil därifrån rättare sagt. Hon sade att hon skulle kolla upp ifall det funkade med intervju första veckan i feb, men var noga med att tala om att de anställer on demand och att de fått in många ansökningar. När jag väl får chansen att åka på intervju, så sitter jag fast 15 mil därifrån just då. Min vanliga tur med andra ord. Får hoppas jag ändå kan få chansen att komma dit så fort jag flyttat ner.

Men det blir väl som vanligt; kan det gå fel, så nog fasiken går det fel!"

För er som funderar var murphys lag är, står det lite om det här.

lennartsdotter
0

Våran svenska läxa i sex o samlevnad var att skriva ett kärleks brev.. Trust me det var allt annat än lätt. Vad man än skriver så låter det ju jätte fånigt… :)

Idag har jag hunnit (efter skolan):

Åkt skidor 30 min, gjort fyra läxor och varit i stallet hos min sköthäst. Nu har jag duschat och sen ska jag natta kaninen å gå och sova.

God natt allihopa!

Jetaime
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Sååå himla bra och sorglig.. kan inte sluta lyssna på den..

Jetaime
0

Borde förästen uppdatera min hemsidan lite.. det är en massa som måste ändras… Måste bla ta bort bosse från hemsidan.. Gråter

alwiz
0

#91 Håller med dej ;) så himla bra & så sorglig..

riiffen
0

Fanns det ett forum som hette "Belgisk jätte ifokus" här förut? Har så för mig det att det fanns något sånt när jag bara var inne här och tjuvkikade innan jag var medlem? Tungan ute

Zvintos
0

#94: Sajten heter numera jättekaniner.ifokus. =)

riiffen
0

#95 Jaha Glad

Salladshataren
0

Jaaaa! Skriva mer CV och personliga brev!

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

riiffen
0

Sitter och lyssnar på Kent - Utan dina andetag. Är kär i den låten, haha^^ Försöker plugga Svenska samtidigt, har både Svenskaprov och läxförhör i Franska imorgon, usch och blä…

emms
0

Religionprov imån :( INTE KUL! :'(:@

Emma

SaraDerek
0

Emms, fyyy har nån uppstats grej om religon snart xC

Emelie
0

Jag älskar religion! :D Fråga mig om ni behöver hjälp.

[Wera]
0

Religion är det sämsta jag vet inom samhällskunskap. Historia är bäst :D Jag sitter och jobbar matten som jag missade igår för jag sov XD

Peak303
0

Jag hade historia prov idag :( Gick åt skogen :(

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

MajaL
0

Nytt klotterplank här. ^^,

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
Inlägget är låst för nya kommentarer