OT - Era andra djur?
Blev gör en tråd här eftersom det verkar kul. Förutom kaniner, vad har ni för djur då?
jag har en ponny . Inget mer.
. Hade en katt, men är väl påkörd eftersom vi inte sett henne på ca. 3 veckor. Nu måste jag ut till Dixi, och rädda henne!
Förutom kaninerna bor här 3 hamstrar. =)
Peabo, guldhamster.
Petra, guldhamster.
Tira, dvärghamster.
Egentligen ska ju dvärghamstrar bo i par/grupp.
Men denna damen hade bott själv hela livet (1 år gammal), så då kan det bli riktigt svårt att få de att komma överens med andra.

Guuuuuuud så söta hamstar!

Tyvärr är jag inte så duktig som ni andra och har bilder på alla mina djur.
Vi kan börja med mina egna djur. Vilka är följande:
ca 15 afrikanska jättesnäckor, två olika atrer, två landeremiter (ska hämta de i veckan), en katt som heter Tuss, två guldfiskar, snart ett gång indiska pinnar.
Sedan har vi får och höns, där jag "äger" vissa av de från när jag var liten. ;)
Just det, har haft två fireleggs, men de dog som ungar, de är ganska kännsliga och klarade sig inte så länge efter flytten.
#3 Så söt!
Har ingen bild just nu men vi har en hund som heter Boss också, en bernersennen :)
Jag har två kisse katter, Tussa, hittekatt som vi tagit hand om eftersom hon var mkt sjuk och ingen ville ha henne.
Sen Anki, som är min katt, är en svart bond katt, jag köpte henne då min syster och jag inte kunde komma överens om vem som skulle få ha Tussa när vi var små ;)
På bild har vi Tussa, får slänga upp en på Anki när jag hittar ;)

Haha, gud så rolig golden! vi har oxå golden.

Söta bilder! Vill inte lägga in bild. För vet inte hur man gör, och vill inte paja min dator.
men de är väl gratis att sätta in bilder i inlägget?
#14 Självklart äre gratis :)

Okej! Tack!

Har inga bilder på min ponny ännu, men kan försöka fotta nån dag.

Har förutom kaniner en vovve, hon är en papillon och så är jag delis åt en terv.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Förutom 5 kaniner så har vi 1 hund, 6 katter (1huskatt o 5 Norska Skogkatter), 2 minigrisar och en ponny.
oss mamma där jag typ alltid är har vi 1 häst 1 ponny, 2 hundar, 12 möss, 1 katt, och en jäkla massa fiskar :P
hemma oss pappa har jag 3 kinesiska eldbukssalamandrar :)
har en hund från sos-animals,
tre råttor,
fyra katter
och ett akvarium med malawiciklider
Orkar inte lägga upp bild just nu!
Men vi har 2 dvärghamster killar och 1 långhår guldhamster
1 hund (chowchow) 1 fågel och fiskar.
Har haft häst men inte nu längre
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

Vi har 1 Schäfer som heter Rocky (Hund)
4 Katter, Pricken, Ludde, Elin och Tufsen-Erik
o 1 häst, Bubben :D
Sen så har vi ju också alla 5 kaninerna ;P

Och jag har tagit alla korten, tog dom idag.

jag har två möss också :)

Förutom 2 kaniner har jag 7marsvin,3hundar och 5 katter :)

Har inga andra djur, men hade två möss för inte så länge sedan :) Och så vill jag jättegärna ha katt eller en mindre hund ^^
Jag har utom mina kaniner, två jämthundar, en katt och en häst.

Vi har en hund, två grisar och väldigt många katter!
3 innekatter, 4 stallkatter och sen nu har vi två små kattungar som bor här inne hos oss, som vi en dag hittade helt ensamma i stallet! Så 9 katter har vi, galet :)
Vi har egentligen hästar också, men sen en ganska lång tid tillbaka står dem inte hos oss utan hos en gubbe där vi köpte dem ifrån som vill ta föl på två av dem.
Mvh Sigrid
Eftersom mina föräldrar inte är djurälskare har jag: 1 kanin, 5 dammfiskar (som antagligen ska säljas ivår) och pappa har akvariefiskar.

MIn shäfer/hasky på 15 år en riktigt pigg liten gubbe.Han är snabbare och piggare en våran granes bruks shäfer på 2 år.men endå är han lugn vid alla hanteringar men endå skit pig och fräsh i kroppen.Har väldigt bra resultat i blod prover ,kondition och annat.
Här är mina kaniner .
den svart vita är en dvv löwen och är Ca 3 år.
Och den vilt gråa är ca4 månader och är tamare en den anndra även om jag håller på med dem lika mycket.
Här är när de va nya då vendeja först indem med att de fick nosa på varandra men nu dår de ihopp.på den bilden hade hon hunit bo hoss mig i 3 veckor =)
Härliga djur ni har allihopa. =)
Du med Ninni ;D Skulle gärna sno Petra av dig 
#59: Hehe. 
jag har 1 hund 3 katter och ska snart skaffa några får :)
Myrtorpets Möss och Kaniner
Jag hade en underbar liten dvärghamster som hette Molly. Hon var mitt första husdjur och under det korta året jag hade henne var mitt liv på topp. Men.. en dag när jag kom hem från skolan (tårar i ögonen) ,,så var det stilla i boet. Jag kommer ihåg hur hon brukade krypa ut ur boet och stirra på mig med dom fina ögonen, men hon dog med en sjukdom i magen och i ena ögat :'\
Hon var mitt allt men ingen lever föralltid.Jag sparade lite av hennes sågspån och lite av hennes sand i två små askar. Varge gång jag öppnar dem så känner jag doften av henne & önskar att hon kunde komma tillbaka.
Nu har jag två kaniner och ett akvarie.
Lilla Mist, som är den i kullen som får stanna här. ^^
5 veckor gammal nu.
Hon är en offwhite guldhamster, och har således samma färg som sin far.
Men kommer inte få samma päls, utan mycket mindre.
Utöver kaninerna har jag tre katter<3
Sam,cleo och Alba
förutom kaninerna har jag 1 hamster, 1 katt och 2 undulatrer:)
Min guldhamster Alien<3
Min katt Lisa:) Hon är bondkatt/norskskogskatt:P<3
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

4 katter finns här hemma utöver kaninerna;D! Sedan några dammråttor förståss (A):)..
Mvh / Julia, Linnea och kaninerna:)
Lejonhuvade kaniner och hoppkorsningar--> www.ulanea.weebly.com
Medarbetare på www.lejonkaniner.ifokus.se !

Förutom Lilla kanien Viggo har jag en grovt matmissbrukande katt som heter Fille, han är en liten gatukorsning på 3 år.
Och sen har jag min vovve, Ecco, Han är en hälleforsare på 5 år som ALLTID är vild.
Åsså har jag en sköthäst som jag tar hand om ett par dagar i veckan. Lilla monstret är en kallblods travare på 16 år. :)
Vi matar rådjur en bit från gården också, dom har blivit så fräcka (tama) att dom smyger in i stallet och käkar upp monstrets mat… jag får börja stänga dörren så dom små filurerna inte gör fler inbrott.
Bilden är på min kisse, här var han dock ganska smal, otroligt nog… :)

Förutom alla kaninerna så finns det även 3 hästar, en hund, en katt och en skäggagam! :)
Hos mig bor det två kaniner, och en kissekatt 
Har ingen bild på den här datorn tyvär, men han är en vit norsk skogskatt/bondkatt :)
medarbetare på allergier.ifokus .

#27, Underbart vackra katter!
Oj vilka söta djur alla har! :)
Själv har jag bara "andra djur" här hemma just nu sedan ninen gick bort.
En Lhasa apso, Shih tzu, Pudel, Bichon frisé blandning vid namn Hugo (profinbilden. Ingen bra bild dock, men har bara gamla på den här datorn).
Och så en Leopardgecko (ödla) som heter Blomma :)
Förutom kaninerna (3 st) så har vi 1 hund, en dvärg schnauzer vid namn wille. Och så har vi 2 katter, Doris och Sigge. :)
Än så länge bara fiskar, men en dvärghamster kommer ev. :D
Har bara en kanin och inge mer just nu, tyvärr … men fler kaniner kommer såklart flytta in till sommaren ;)<3

#1: Åh, vad söta! Hade du en bokhylla som ministudio? Det ser ut som det!
#57 Man skulle väl inte visa sina kaniner, utan sina andra djur? :)
Vi får hem en till hund i april, Pipa heter hon, en vit blandis tik, långhårig… "terrierliknande" från Mallorca.
Oj vad fina djur alla har, jag skulle vilja ha häst men har varken råd eller tid :/ Men får nöja mig med att titta på alla fina bilder ni har.
Själv har jag 2 hundar förutom kaninerna :)
Härliga hälsningar// Felicia
http://twinkimesstars.weebly.com/index.html
Nya bild på lilla Mist, som är ena ungen kvar som inte hittat hem.
Kullsystern Bejla som blir den som stannar.
Oerhört trevlig liten tös.

Fina bilder ni har!
Denna lilla herre får jag hem denna månaden.
Bejlas kavaljer.
Hans namn är Paradisgårdens Vivaldi och är offwhite satin korthår (bär på långhår).
Bilden är för övrigt fotograferad av uppfödaren Cindy Schelin på Paradisgårdens guldhamsteruppfödning, men jag har fått tillstånd att låna den.

#89: Men gud va roligt för dig Ninni! Bildbomba på med han :)
#90: Tack. ^^
Bildbomb kommer så fort jag får hem honom!

#91 a men när får du hem honom då? *nyfiken*
#92: Vet inte ännu.
Det berodde lite på när uppfödaren skulle åka och hämta lite hamstrar.
Då passerar hon där pojkvännen bor (dvs dit jag ska flytta i slutet på månaden) och kunde lämna av honom.
Jag har 2 hundar av rasen West highland white terrier och en sköldpadda! :D Hade tyvärr ingen bild på MonaLisa på denna datorn(sköldpaddan)
PÅ bilden e det Wilma till vänster och Saga till höger! :D
www.Peak303.webs.com uppf. av lejonhuvad dvärgvädur
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt