Kaninbur Säljes
vilka mått har den?
Hur mycket kostar frakt med bussgods? :)
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner
#1 Ska ta reda på måtten under morgondagen då jag just nu inte ha nåt att mäta den med då måttband ligger i stallet för tillfället..
Ska även kolla upp vad bussgods kostar
Okej, tack så mycket! :)
Kram Johanna
Längd:100 cm
Bredd:54 cm
Höjd:47 cm
Har inte hunnit kolla hur mkt det kostar med bussgods ännu men återkommer med det så snart jag vet
#5 Buren är inte laglig för kaniner. Minsta mått för kaniner under 3 kg är 100*50*50. =)
Har ringt bussgods och kostnaden berors mkt på burens vikt och den ska ju inte väga mera än 10 kg..
Länkar priser o så fr bussgods hemsida: http://www.bussgods.se/pages.asp?PageID=557&MenuID=535
Annars finns den fär avhämtning i Älmhult.
#6 Ja då e den ju nästan laglig iaf.. Kan man inte ha kanin i den så kan man ha marsvin eller andra små gnagare då ju. Eller måste dom ha lika stora?
#7 Marsvin går nog, dock vet jag inte deras lagliga mått.
Eftersom buren inte är tillräckligt hög för min holländarhona kan jag nog inte köpa den :( men lycka till med att få den såld! :)
Kram Johanna
De här är presis som i dena tråd att just en sådan bur räknas som stor .den är inte stor utan för liten för att va kanin bur desutom för liten så om den är för liten är den inte stor.
Men för marsvin duger den nog men är heller inte hundra på de.Men anonsera ut den på marsvin forum.
Här är en bra länk du bör kolla den. Folks syn på burar
Dock är ju denna buren utmärkt om man ex har en frigående och enbart vill ha burbotten. =)
SÅLD!