Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1072 ggr
charliebanan
0

(k) kanin + bur

Hej!
Jag är uppväxt med att alltid ha kaniner runt omkring mig, haft kaniner mer än halva mitt liv. När jag flyttade upp till Dalarna (Borlänge) fick jag lämna dem bakom mig hemma.

Nu saknar jag att ha något litet fluffigt att gosa med, så jag söker därmed en kanin. Har massa tid över, så den kommer hamna i goda händer.

Helst ska den vara ung, samt ett krav(?) är att bur ska medfölja.

Tacksam på förhand! (:

Zvintos
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det en innekanin eller utekanin du är ute efter?
Har nämligen en innekanin med bur jag kan tänka mig att sälja om det är till rätt hem.
Buren är rent måttmässigt för liten, så den funkar enbart om kaninen är frigående som han är nu (dvs buren alltid öppen).

Finns i Smedjebacken

charliebanan
0

Innekanin! Bor i lägenhet, men möjlighet til mycket rastning och så, om den känner för det! (:

Zvintos
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#2: Då har jag som sagt en herre som jag funderar på att sälja, om han kommer få vara så frigående som möjligt. Glad

PMar dig.

[sstorm]
0

Jag har kaninungar nu :) Kan erbjuda innebur från och med mars-april någon gång då de vuxna kaninerna flyttar ut ^^ maila om du vill se mer bilder :) sannastorm@live.se

Music96
0

synd att du inte bodde närmare. :( söker nämligen hem åt en innekanin m bur som annars går till avlivning. du får väl se till att hitta en som är närmare och ha kul med den istället. ;)

charliebanan
0

Det lutar starkt åt att jag funnit min kanin, så tack alla som skrivit!

(Och #5 Det var ju sorgligt… Hoppas du annars kan hitta någon som vill ta hand om den)

Music96
0

#6 tack. :) hoppas på det också, har en del som är intresserade, så… :)

kul att du hittat din kanin i alla fall. :D hoppas du får många trevliga stunder med den nu då! ;)

Fralice
0

Blev det NinniHs lilla sötnos ?Glad

charliebanan
0

Japp :D

Fralice
0

Nr.9;Så kul, när får du hem honom?:D

charliebanan
0

preliminärt den 29e ^^,

[Nalle-]
0

Vad roligt att du hittade en nin! ^^

hugoochip
0

Vad heter han?^^

Zvintos
0

#13: Han heter Stigfinnarbergets Chris, men här hemma går han under namnet Nisse. =)

hugoochip
0

Naww!<3

Vad gulligt!^^