Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 226 ggr
KajsaM
0

Nu spökar tonåren

Jajamänsan, nu har tonåren börjat :S Kan tycker inte om att jag håller i han, jag gräver i spånet så allt kommer i matskålen och utanför buren >.< Faktist ganska roligt :D Haha och se hur han tjurar :P Hehe, tur att den går över ;D Så nu när han är 8 månader så kommer tonåren ;) Och snart är den kastrering. Ska bara hitta en bra vet.

Noa-Nisse
0

Hahah.. okej.. min skalman är 7, 5 månader typ.. och jag börjar också märka lite skillnader.. :P han har börjat springa efter mig och försöka jucka på mina fötter.. och han attackerar mina gosedjur också.. hahah ser roligt ut.. :P

Medarbetare på Hundar.ifokus

Muumintrollan
0

Japp det gör det….vill jag lova…Vår Punzie är visst lite knasig…fniss. Hon trodde imorse att jag skulle kunna bli hennes…ja hennes ….Hon gick till "attack" mot min arm..hehe. Vår Busan var likadan. Men jisses DE är ju tjejer!!! Men beter sig som killar…skratt.

Så om man säger det på ren svenska..haha…Vår Punzie är nu könsmogen…skulle jag tro….och ett halvår gammal. Eller åtminstone börjar hon bli det. Samtidigt som hon beter sig som att jag "vore hennes" så är hon sååååå go som hon aldrig varit…låg läääänge i famnen igår på rygg!!! eller sida som en bebis….och bara myyyyste. En stund brukar vara ok. Men nu var det minst….tjugo minuter….hon somnade!!! hihi.

KajsaM
0

hehe vilka busiga niner ni värkar ha ;D

Lotta_A
0

Kul Kajsa! Eller det kanske mest är jobbigt :P

Molle är 1 år snart och håller på att mogna nu. Tonåren är över, inte för att han var så jobbig som tonåring, men lite skillnad märker man allt ;)

KajsaM
0

hehe, jo roligt att se men inte lika rolig att sopa upp allt ;D

Tina-A
0

#2: Åååh vad mysigt!! :D

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]