Trevlig helg!
Åh, nu är det äntligen Fredag :) Så skönt :D
Men tänkte bara berätta att i imorgon (Lördag) kommer jag fara till Haparande på Ikea (Jippi!) och där sova på hotell. Så kommer inte att vara tillbaka fören Söndag. Om det nu inte finns en dator där :D. Så ni får klara er så bra ;) Hampus kommer Mormor & Morfar ta hand om =)
Så därför önskar jag er en Trevlig helg! Och att ni skriver mycke så jag har mycke att läsa :D
Mvh Kajsa Medarbetare och Hampus
Hehe, detsamma Kajsa!!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Kolla runt lite från mig oxå på IKEA Kajsa ;o) Vill ju oxå dit!!! Å ha en riktigt Trevlig Helg tjejen!!
Trevlig helg!!! :) Ska o shoppa imorrn.. på köplistan står det: MP3 spelare, mjukisbyxor till dansen och en tröja :P :)

#2 Hahaaa :D
Ja, nu är jag hemma :) Efter två dagars ikea gående :P
Bredvid Ikea hade dom Djur magazinet. och där var jag såklart :P Gick och kollade på kaninerna 3st. Och dom hade det bra, wow tänkte jag. Dom hade jättestor bur. Mat och vatten nytt varje dag (gick igår och idag), hö, hus, pinnar. Ja jättebra :D Blev ganska förvånad :) Men idag så böjde jag mej ner för att titta på en av dom och då i hö´t ligger ett marsvin :D Snacka om jag blev rädd ;D
För den som vill veta så fick hampus
- Ny toalett (när ny flickan kommer)
- Vetagroddsolja
- Kam
- bro
- godis
hehe :P när ja var på IKEA (under jullovet) så var ja oxå på djurmagazinet å köpte saker till mina kaniner :D

Hehe, i Haparanda? :D Vad köpte du?
#6 aa, i haparanda :P ja köpte godis (som dom nu tigger hela tiden för att få :P) (kanske ja köpte nå mer… ne…de va nog bara de.. elr så köpte ja en toa då.. ne kanske int jaja xD)

#7 Hihi okej :)
Jag köpte ett godis som såg ut som en kexchoklad i förpackningen. Och Hampus smakade på det när jag håll i det!! Annars rör han aldrig t.ex dropps. =)
hehe :P