Älskade Bossebus..
Igår fick min älskade lilla Tussilagon´s The Best Thing "Bosse" somna in hos veterinären.
Han hade varit sjuk ett tag, och inget hjälpte. Det började med att hans mage blev uppblåst, efter det började han smalna av.. Vi var hos veterinären för någon vecka sen också, men dom kunde inte hitta vad som var felet, men redan då sa dom att han var väldigt svag och att det inte var så stor chans att han skulle bli helt återstäld. Vi fick fibreplex för magen och gav även critical care. Men det hjälpte inte ändå. Tillslut vägrade han äta mer (han fick bara hö, då han blev dålig i magen av allt), men han ville inte heller ha CC när han fick det. Drack knappt nått och det fanns inte mycket kvar av honom längre..
Jag ringde så fort dom öppnade igår, hade igentligen redan fullt upp, men när djuren är sjuka så får man ta sig tid. Vi fick en tid nästan direkt, efter jag hade ringt så tog jag in honom och ägnade den sistan tiden han hade kvar. Jag bad om att få träffa veterinär ändå, även om jag visste att det inte skulle gå att göra nått.
Det känns så grymt overkligt, jag tror inte jag har fattat det än. Har knappt klarat av att gå ut till dom andra kaninerna. Mitt i allt elände så väljer Bosse att också ge upp.. Jag förstår inte hur jag ska klara detta. Varför får inte dom mest underbar och specialla en chans ens?
Han var helt perfekt, min drömkanin. Jag kommer sakna honom så mycket…
Vila i frid älskade bossebus<'3
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
RIP Bosse :'( Han var otroligt söt måste jag få säga…:(
medarbetare på allergier.ifokus .
nej vad tråkigt, beklagar. RIP *tröstkram* <3
Vila I Frid <3

Verkligen tråkigt och höra Hanna, 
R.I.P Bosse <'3
*tröstkramar*
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "
Nej!
Vila i frid finaste Bosse <3
*kram*
Beklagar =`(
Så söt han var!
Jag ägnade mycket tid åt mina andra kaniner när jag har förlorade kaniner förra året, det hjälpte mig även om det var jobbigt när det saknades några…=(
Så trist när våra underbara små vänner ska lämna oss i förtid…
Kastanjegårdens Kaniner

Vad ledsamt! Han var iaf jättecharmig!
r.i.p fina Bosse :(
♥

Vila i frid, finaste Bosse.
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus
:( vila ifrid Finaste Bosse <3
Vila i frid, finaste! :(
Vila i frid världens finaste Bosse
<33
Beklagar Hanna :(<3 han var verkligen jättefin! Rip
Emma