Kanin iFokus

Kanin

Etikettkullplanering
Läst 1426 ggr
Haztparken
0

Hane sökes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Söker efter en hane till min lilla flicka :)

Hon är just nu drygt 9 veckor så jag är ute i god tid ^^ Men tanken var att hon skulle paras på våren så ungarna kommer till sommarlovet. Så jag börjar leta nu efter den perfekta hanen!

Kan berätta lite om min hona då :)

Hon heter Blue Angel men kallas Ängel =) Hon är Viltblå wienertecknad och har ett så himla fint temperament! Är lite sprattlig men det tränas. Hon älskar att få springa runt fritt i mammas lägenhet och gör små glädjehopp. Men annars om man tar upp henne i famnen och kelar så somnar hon nästan :) <3 Hon är då lejonhuvad blandras. (mamman är blandras, lejonhuvad. Vad hon är blandad med är okänt)

Jag söker då en hane till Avel till lilla Ängel. Han måste finnas i Skåne, nära Ängelholm. Kan ta mig någon timme härifrån om det behövs :)

Skulle vara fint med en vit bö hane men vet inte om det är en bra kombination? Men det är inget måste.

Hanen måste vara renrasig lejonhuvad.

Ni kan läsa lite mer om det här på min sida: wwww.lavaletto.weebly.com om ni har en hane så mejla mig här på kif eller ring/smsa (står på hemsidan)

Jetaime
0

Jag har en vit bö lejonhuvad kaninhane, fast jag kommer kastrerar honom nu i höst.. så det blir lite tidigt…

Haztparken
0

#1 Menar du William? Han är så söt :) Du kan inte tänkas vänta eller så?

Zvintos
0

Vit blåögd + wienertecknat är en helt OK kombination. =)
Då blir det vit blåögt och wienertecknat i kullen.

Haztparken
0

#3 Ok, tack Ninni! Vad fint isåfall, älskar bara vit bö :D

Haztparken
0

Kan lägga till att han ni en hane får ni gärna lägga in bild och info, + vad ni tar för parningen. Och var ni bor :)

Haztparken
0

Putt :)

hjartelyckanskaniner
0

Synd att hanen ska vara vit bö och lejonhuvad. Har världens underbaraste hane och jag tror att alla som träffat honom kan instämma. Han kan springa fritt i trädgården och kommer oftast när man ropar på honom. Han gillar dock inte att vara i famnen så mycket om man står upp men att sitta i knät är ju bara för underbart tycker Sven.

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

Haztparken
0

#7 Han behöver inte vara vit bö men lejonhuvad måste han vara :)

hjartelyckanskaniner
0

#8 har tyvärr inga lejonhuvade. Bara hanar med bra/någotlunda bra temperament:) Sven är viltgrå mantetecknad dvv och Glader (bra hoppstam och kan hoppa bra om han bara fokuserar) är vädurskorsning. Abbe är en viltgrå dvv.

Mvh Emma

Haztparken
0

#9 Okej :) Om jag inte hittar någon så ska jag ha dig i åtanke om hon visar sig vara duktig på hoppning :)

hjartelyckanskaniner
0

#10 Du kan adda mig på msn eller maila. Hjartelyckanskaniner@hotmail.com kan berätta mer om mina små pluttar:) kan även berätta om deras stam m.m

Mvh Emma

Haztparken
0

Putt :) Nån mer med ett renrasigt lejon? I Skåne?

Haztparken
0

Putt :D

KaninEmma
0

putt :)

// Emma :D

hugoochip
0

Putt:)

Solkaniner
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en lejonhuvadvv! Helt underbar, som en liten trasdocka! Svartbrokad brunögd, men bär på blåögt.

SaaraD
0

Jag har 2 lejon hanar som jag kan låna ut :p dock är dom winer tecknade båda 2. En med havanna/vit o en med svart/vit

Finns i Göteborg typ :P

[sstorm]
0

Jag har en lejonhuvad hane, du kan adda mig om du vill veta mer :) sannastorm@live.se

pigelina
0

har en renrasig lejonhuvad hane, han är havanna
mejla hanni_djur@hotmail.com

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Clariiz
0

www.ingespjutas.webb.se
Titta under mina hanar, ev kommer några pöjkar under "till salu" finnas kvar. :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Haztparken
0

Oj nu kom det några hanar! :D Fast att det var ett tag sedan jag skrev denna men har eventuellt en hane men det är inte helt riktigt den färg jag vill ha så jag ska kolla runt ;)