Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 786 ggr
candycandye
0

Möbelera om?

Min Mio bor ju i sin galler Hage (inne) och trivs super bra! Han går på sin låda väldigt bra och tror att jag placerat allt bra då han verkar förstå vart allt är:)
(mat, vatten, hö,osv)

Men vill gärna göra om det lite så att han får variation i sin "bostad".
Jag  ska lägga in /byta ut tunnlar och hus

men  frågan äär om jag även kan  flytta mat och bajs stället?
Vill bara göra det roligare för honom inte få honom förvirrad om maten, vattnet och lådan inte är på plats.

Stor anledning att jag vill byta lite är att han gör sånna glädjeskutt så fort han får något nytt, en äggkartong kan räcka hehe min tacksamma kanin:P

Är det dumt av mig att flytta mat, vatten,platsen och lådan?

SaaraD
0

Nej det tycker jag inte. Lägg bara bajs i toaletten så ska han hitta den :P

candycandye
0

Skönt att höra! Vill ju inte att han ska bli förviirad.. vill att han ska bli glad!!

[BonnieL]
0

Bajslådan skulle jag haft kvar på samma ställe, men det andra hade jag flyttat. Glad

emms
0

Vissa går på toan även om man flyttar den. Flytta den och kolla om han går i den ändå. Annars är det bara att flytta tillbaka den :D Men töm den inte i mellan, låt lite bajs&kiss vara kvar :)

Emma

candycandye
0

Tack för svar!Ska börja renoveringen idag, ska snart åka och handla så undrar även lite snabbt om gjutrör är farligt?

Snabba svar uppskattas:)

emms
0

#5 Nej det går bra att ha till dem :) Det har jag till mina :D

Emma

candycandye
0

Vilken tur! Åkte och köpte två enorma rör, konkade dom en 30 min gångväg, upp på bussen och sen hem med spårvagnen…:P det som skulle blivigt ett liten ommöblering blev ett helt kök fullt med buntband rör, hus osv diverse…haha sågade även av ett rör men till slut blev det riktigt bra! Får se om han hittar allt, matskålen verkar ha godkänd placering iaf!:))

Får ju inte ta åt mig all äran då pojkvännen hjälpte till med en stor del av jobbet hihi..