Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1278 ggr
Twinklys
0

(S) Lejonhuvad hane

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter att ha funderat ett bra tag har jag kommit fram till att min underbara Theodore är till salu. Hans uppfödarnamn är Royal Seeds Muscot, och han har färgen gul/blå viltjapan wienertecknad. Köpte honom som teddy men tyvärr fällde han av vid ett års ålder. Han är född i början av augusti 2008.

Jag vill allra helst att Theodore kommer till ett seriöst kelhem där han får massor med uppmärksamhet.

Har hopptävlat med honom sedan juni detta år, och han har än så länge en pinne i rak lätt. Att han kommer till någon som vill tävla honom är inte ett krav, bara ett plus.

Vid köp medföljer en tävlingsbok samt några rosetter och härstamningsbevis.

HÄR står mer om Theodore.

Vid intresse maila: twinklyskaniner@hotmail.com

Eller ring: 0701-484008

/Ayla

Twinklys
0

En bild på Theodore tagen för inte så länge sedan, när han hoppar :)

Twinklys
0

Putt

malin--a
0

han är så himla fin :)

breana
0

Underbart söt var han! :)

Twinklys
0

Putt!

Piggelinen
0

Sockersöt! Lycka till :)

Twinklys
0

Putt

Spannarboda
0

Vart finns han? :)

Twinklys
0

#8 Malmö :)

Lole
0

Ooootroligt söt och fin! Blir så sugen på att köpa honom men det går inte, har fullt just nu. Men fin var han! :)

Twinklys
0

Putt

Twinklys
0

Putt!

Han har fått mycket finare päls nu, pälsen är relativt jämnlång och fin med lite glesare päls på ryggen. Ska ta nya bilder så fort jag har tid :)

[Bolten]
0

sälj inte min benvärmare :O:O:O XD

Denna kommentar har tagits bort.
Twinklys
0

#13 Japp ^^

Zvintos
0

Rensade tråden på lite onödiga inlägg (med onödiga menar jag att det kunde tagits i en egen tråd från första början, eller via PM).

Önskar dig lycka till med att hitta ett hem åt honom. =)

Twinklys
0

Putt :)

Ska försöka ta nya bilder idag ^^

Twinklys
0

Puttar upp för min fina Theo :)<3

Spannarboda
0

Synd att det är så långt :( Värkligen underbart fin kanin <3

Twinklys
0

#22 Transport går oftast att fixa ;) Ja, han är verkligen hur fin och underbar som helst :)<3

Spannarboda
0

#23 Jo, men lite långt att transportera en kanin från malmö till örebro kanske??

Twinklys
0

#24 Nej, det är det inte :) Har själv fått hem två kaniner under två olika tillfällen från Boden till Malmö. Man kan ju alltid fråga runt, det brukar finnas någon som kan hjälpa till. Min mamma känner någon som åker Malmö-Sthlm sträckan varje helg, om du är intresserad kan vi ju kolla upp transport Sthlm-Örebro :)

Spannarboda
0

#25 har en mamma jag håller på att bråka med oxå just om kaninfrågan, men jag känner på sig att hon snart kommer att ge efter. om jag har tur :P Bor ju hemma, så jag får ju tyvärr inte bestämma själv, förrästen, är han inne eller ute kanin??

Twinklys
0

#26 Haha, ja, sånt är alltid lite svårt :P Han bor ute :)

Spannarboda
0

#27 ja, jag har haft kaniner förut som jag själv betalade för och tog hand om, så jag förstår inte vad som är problemet :P fast det kan bero på att jag har 2 hamstrar oxå i ett minimalt rum, men jag har sagt hela tiden att jag ska ha ute kanin. Mamma är nog lite extra grinig nu eftersom att hennes far gått bort för en tid sedan, och hon får inte arvet. för att banken knölar hela tiden, och det rör sig om ganska mycket pengar, så jag funderar på att fråga i morgon istället, dom ska in på banken då och förhoppningsvis får hon allt då :)

teddykaniner
0

Va synd att jag inte är ute efter någon snygg hane nu till mina honor.. han är verkligen så himla snygg! Skrattande

Med vänlig hälsning,
Jenny

Twinklys
0

Puttis på Theo ^^

Twinklys
0

Ny bild tagen igår på finfina killen <3

Twinklys
0

En till :)

pigelina
0

Va fin han ärKyss

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

[TeddyLover91]
0

Han är så fin… hade jag bott närmare och haft pengarna nu på en gång så hade jag köpt honom..