Utställningen 21 jan

Sickna fina burar!
Vi ses på söndag! /Marie

haha vilken surpuppa ^__^
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/

Tackar tackar Marie! Jajamensan, vi ses imorrn! Ska bli helskoj
Önskar Dig ett stort Lycka Till!!! Å jag måste bara få se Hyrrokkin i verkligheten, det har jag velat enda sen jag såg henne första gången!!!
#4 Ja Du, inga glada miner där inte 

Tack detsamma! Ja jag hoppas domarna gillar henne, men det vet man ju aldrig. Den jag tror minst på är blå Vira, hon får nog avdrag för vikten och dessutom fäller hon men jag passar ändå på att ställa henne eftersom utställningen är på hemmaplan. Och så är det bra om hon får ett vuxenkort nu så att hon kan få en kull ungar i vår, sen kan man ju förhoppningsvis förbättra hennes poäng senare i år. Hon äter bra men hon ser ungefär lika stor ut som Hyrrokkin, och det skiljer ju 4 månader mellan dem.
Idag ska jag iväg till ridklubben och bygga burar inför utställningen. Det är -15 grader här idag så jag vill rekommendera alla att ta på varma kläder imorgon ifall det är lika kyligt då. Jag tror inte det är sådär jättemycket uppvärmt i ridhuset nämligen.
/Marie
Hoppas det går bra för er! =D
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

De ser jäkligt proffsiga ut!! 

Åååå tack Marie!
Å imorrn får Du se de i riktiga livet, hihi! Pratade me Marie i Avesta idag, tråkigt att hon inte kunde komma imorrn
Gick det bra att bygga burarna idag förresten? Vi ses imorrn!

Snygga dom vart :D
MEN vi provpackade i torsdags så vi skulle vara säkra på att det skulle få plats
Ikväll har några av burarna fått färg på sig, eller ja, vi betsade de =) Resten ska få färg på sig imorrn!