Importerat Teddylejon säljes!
Jag har velat fram och tillbaka men till slut bestämt mig för att ev. sälja min lille kille Felix om rätt hem dyker upp. Han säljes p.g.a att jag inte får fram de färger jag vill efter honom och för att jag mer ska gå över till dvv. Felix är en viltgul weinertecknad söt liten grabb importerad från Holland. Han har de mest perfekta öron!
Han har ganska kort och tjock päls, var nog teddy förut men har fällt av (köpte honom i vuxen ålder). Hans ögonfärg är odd-eye , de ser ut som en blandning av Lila/grå/grön/brun/blå (!) . Han verkligen ÄLSKAR att skutta ute i hagen och att gräva, man ser hur han njuter. Dock tycker han inte om att bli upplyft. Har aldrig bitit eller visat aggresivt beteende, och är väldigt kärleksfull och snäll mot de damer har träffat.
Färger han har gett är : Blå, Madagascar, Japantecknat, Blå Zobel, Brun Zobel, Isabella, Japanbrokad, Bourgogne,Svart, Egern m.m. De flesta har fått hans weinerteckning som ser ut som en holländarteckning, om inte har de iaf blivit weinertecknade.
Gå gärna in på min hemsida för mer info! www.uddeboskaniner.webs.com
Pris: 300 :-