Färger
Vore kul att veta vad alla har för favorit-färger på kaniner? Typ vad är din drömfärg på en kanin??????
Själv tycker jag att vita blåögda är bland det vackraste som finns! Nån som har en bild får GÄRNA =) lägga med en bild på en sån!!!! =)

Haha! Satt just och kollade efter vit blåögda kaniner på google, tycker dom är så otroligt fina..

Nämen! hehe Vad kul! Hittade du nån fin bild som du kan visa här? 

Jag tycker om RödBrun (föredetta madagaskar) och den färgen matildas albin är :)
Blå sobel är en riktigt härlig färg! Viltgrå & järngrå är oxå bland favoriterna. Castor är läckert det me! Finns nog fler favoriter oxå, men som man kommer på sen =) Men som de sa innan, vit blåögd är jätteläckert det me!

Älskar alla varianter av blå! Järnblå är ganska häftig och lite udda färg. 

Jättefin färg, NinniH!!!

Elina; Jättefin vit hermelin! Är det din?

Ingen mer som har nån favvo-färg??? =)
Finns en bild på en vit blåögd kanin som var med i "månadens kanin .. september" tror jag :D Gå och kolla.
Vems kanin var det??
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#11; Okey, det ska jag kolla! =)
Jag har alltid velat ha en vit kanin. En riktigt kritvit :) Det är så himla vackert tycker jag!

#13; Ja visst är det lite speciellt med vita kaniner?! Det ser så rent och vackert ut! =) Sagolikt på nåt vis!
#14: Ja verkligen. :) Dom ser så rena ut. Och dom blir inte smutsiga.. Jättesöta är dom. Blå ögon på kaniner är riktigt fint me.
Röda ögon är ganska coolt också i och för sig.

#15; ja röda ögon är oxå fint, men blå är helt fantastiskt fint! =)
#9: Ja, han är min, men han är ingen hermelin 
Jag skulle tycka det vore kul att ha en kolsvart och en kritvit kanin.
Det skulle vara ballt!

#17; hum.. Ingen hermelin..
Vad är det för sort tro..? =)
#18; Det skulle se coolt ut! En kritvit o en kolsvart! Fint!!! =)
Gud vad jag skulle vilja ha det. en svart o en vit. oså skulle dom heta typ.
Snövit och sotis eller nåt sånt :D haha
#19 Han är en korsning på ca 2,5kg, alltså ganska långt ifrån en hermelin 

Blå och havana färgade dvärgvädurar är mina favosar och nu äntligen har jag hittat 3 som jag ska köpa! Den låa får vänta!

#22; oj, 3 nya kaniner! Vad spännande! =) Du får visa foton sen!!
Jag har en vit hermelinrex på G! =) Längtar!!!
Annars tycker jag att djur som ser ut som den naturliga färgen, ursprunget, är fint! Som Dennis viltgrå! Det är himla fint tycker jag!!
#23: Ska du skaffa en till kanin? Berätta allt. :) En rex? och vit? fan vad sött :D Hona eller hane?? tell me!

#24; Ja Lotta, jag har en hermelin-rex på G! =) Rödögd vit hane. Fåse om jag får honom runt nästa helg! Ska bli så kul! Håller på med bur o sovhus för fulla segel! hehe. Så spännande! Så då får Dennis en granne ute på altanen! =)
Vet inte riktigt min favorit färg.. Men Gul/Svart japantecknad och vit låögd är väldigt fin,om japan teckningens kontraster inte är såå rackars stora xD små,blekta inslag är sött :)
Jag skulle tycka det vore kul att ha en kolsvart och en kritvit kanin. Det skulle vara ballt!

Blåa & Japantecknade kaniner är stora favoriter för mig :D
Helsvarta kaniner är också jättefina :) Riktigt kolsvarta! Men då helst en hermelin tror jag :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Viltgrå, viltgul & viltröd är oxå väldigt fint tycker jag! =)
Holländarteckning och japanteckning är vackrast
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
#31: Tusan, vad jag håller med dig! xD

#31; Det vore läckert!!! =)
Även brun- & blåzobel, & white och otter-teckningar, svart, havanna mm hör till mina favoritfärger/teckningar.