Kanin iFokus

Kanin

Etikettfärger-teckningar-och-raser
Läst 1301 ggr
Hopi
0

Färger

Vore kul att veta vad alla har för favorit-färger på kaniner? Typ vad är din drömfärg på en kanin??????

Själv tycker jag att vita blåögda är bland det vackraste som finns! Nån som har en bild får GÄRNA =) lägga med en bild på en sån!!!! =)

Matilda_91
0

Haha! Satt just och kollade efter vit blåögda kaniner på google, tycker dom är så otroligt fina..

Hopi
0

Nämen! hehe Vad kul! Hittade du nån fin bild som du kan visa här? Räcka ut tungan

Elina.
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina 2 absoluta favoritfärger är Vit rödögd och Rysstecknat Skrattande Även brun- & blåzobel, & white och otter-teckningar, svart, havanna mm hör till mina favoritfärger/teckningar.

KajsaM
0

Jag tycker om RödBrun (föredetta madagaskar) och den färgen matildas albin är :)

Kaningalen
0

Blå sobel är en riktigt härlig färg! Viltgrå & järngrå är oxå bland favoriterna. Castor är läckert det me! Finns nog fler favoriter oxå, men som man kommer på sen =) Men som de sa innan, vit blåögd är jätteläckert det me!

Matilda_91
0

näe, dom flesta bilderna fanns ju på olika hemsidor, och där får man ju inte ta ifrån utan att fråga ;) Man så inte heller ögonen så bra på nån bild så dom flesta såg typ rödögda ut :P

Ja blå sobel är en finfin färg <3

Zvintos
0

Älskar alla varianter av blå! Järnblå är ganska häftig och lite udda färg. Glad

Hopi
0

Jättefin färg, NinniH!!!

Hopi
0

Elina; Jättefin vit hermelin! Är det din?

Hopi
0

Ingen mer som har nån favvo-färg??? =)

Tina-A
0

Finns en bild på en vit blåögd kanin som var med i "månadens kanin .. september" tror jag :D Gå och kolla.

Vems kanin var det??

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Hopi
0

#11; Okey, det ska jag kolla! =)

Lotta_A
0

Jag har alltid velat ha en vit kanin. En riktigt kritvit :) Det är så himla vackert tycker jag!

Hopi
0

#13; Ja visst är det lite speciellt med vita kaniner?! Det ser så rent och vackert ut! =) Sagolikt på nåt vis!

Lotta_A
0

#14: Ja verkligen. :) Dom ser så rena ut. Och dom blir inte smutsiga.. Jättesöta är dom. Blå ögon på kaniner är riktigt fint me.
Röda ögon är ganska coolt också i och för sig.

Hopi
0

#15; ja röda ögon är oxå fint, men blå är helt fantastiskt fint! =)

Elina.
0

#9: Ja, han är min, men han är ingen hermelin Flört

Lotta_A
0

Jag skulle tycka det vore kul att ha en kolsvart och en kritvit kanin.
Det skulle vara ballt!

Hopi
0

#17; hum.. Ingen hermelin.. Generad Vad är det för sort tro..? =)

#18; Det skulle se coolt ut! En kritvit o en kolsvart! Fint!!! =)

Lotta_A
0

Gud vad jag skulle vilja ha det. en svart o en vit. oså skulle dom heta typ.

Snövit och sotis eller nåt sånt :D haha

Elina.
0

#19 Han är en korsning på ca 2,5kg, alltså ganska långt ifrån en hermelin Flört

Hakefjordenskaniner
0

Blå och havana färgade dvärgvädurar är mina favosar och nu äntligen har jag hittat 3 som jag ska köpa! Den låa får vänta!

Hopi
0

#22; oj, 3 nya kaniner! Vad spännande! =) Du får visa foton sen!!

Jag har en vit hermelinrex på G! =) Längtar!!!

Annars tycker jag att djur som ser ut som den naturliga färgen, ursprunget, är fint! Som Dennis viltgrå! Det är himla fint tycker jag!!

Lotta_A
0

#23: Ska du skaffa en till kanin? Berätta allt. :) En rex? och vit? fan vad sött :D Hona eller hane?? tell me!

Hopi
0

#24;  Ja Lotta, jag har en hermelin-rex på G! =) Rödögd vit hane. Fåse om jag får honom runt nästa helg! Ska bli så kul! Håller på med bur o sovhus för fulla segel! hehe. Så spännande! Så då får Dennis en granne ute på altanen! =)

Ragnarrook
0

Vet inte riktigt min favorit färg.. Men Gul/Svart japantecknad och vit låögd är väldigt fin,om japan teckningens kontraster inte är såå rackars stora xD små,blekta inslag är sött :)

Tribe
0

Jag skulle tycka det vore kul att ha en kolsvart och en kritvit kanin. Det skulle vara ballt!

twinnie
0

Blåa & Japantecknade kaniner är stora favoriter för mig :D

Tina-A
0

Helsvarta kaniner är också jättefina :) Riktigt kolsvarta! Men då helst en hermelin tror jag :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Hopi
0

Viltgrå, viltgul & viltröd är oxå väldigt fint tycker jag! =)

Elina.
0

Kan tillägga att min drömfärg vore svart rödögd. Skulle vara så himla snyggt Räcka ut tungan

MarHai
0

Holländarteckning och japanteckning är vackrast

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

myriis
0

#31: Tusan, vad jag håller med dig! xD

Hopi
0

#31; Det vore läckert!!! =)