Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 357 ggr
Tina-A
0

Öppet Hus

Ville bara berätta för alla stockholmare som går i grundskolan att imorgon är det öppet hus i min skola! Då är alla välkomna. Folk kommer att ha vanliga lektioner så man kan gå runt och se vad man gör på en vanligt lektion. Själv kommer jag att ha en danslektion och sedan är jag med i föreställningen i aulan. Då är det dans, musikal, teater och bild-eleverna som .. ja.. uppträder kan man säga :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Tina-A
0

Hehe, kan tillägga att jag går i S:t Eriks gymnasium, stockholms största för de som gillar stora skolor. Det ligger vid fridhemsplan.

Noa-Nisse
0

#1..ah,, hur många går det på din skola?? är det inte jobbigt med många ?! :P

Medarbetare på Hundar.ifokus

Tina-A
0

#2: Nej jag tycker det är skönt.. Det går ca 1500 elever iaf, och så ett antal lärare.. Visst, den första veckan i skolan hittade man faktiskt ingenstans, men nu är det inga problem :) Har ju haft 3 år på mig också, hehe

Noa-Nisse
0

#3..aha okej.. det största gymnasieskolan som finns i lilla ystad går där ca 1200 elever + lärare. och jag tyckte det var mycket.. :P på den skolan jag går på som igentlige tillhör den jag nämde ovan går där ca 400 elever så det är himmla mysigt!! vi går på en denna skola för vi fick inte plats på den andra :P det var typ ett ålderdomshem innan så klassrummen är VÄLDIGT små.. men myskig.. :P

Tina-A
0

#4: Hehe :) Ja, det låter mysigt! Vissa tycker ju allra bäst om små skolor, brukar bli en helt annan stämning där när "alla känner alla" :) . Men har man en stor skola är det alltid lättare att undvika de man inte gillar ^^

Noa-Nisse
0

#4.. Hahahah precis.. :P