Buskanin!
Har en labradorvalp på 9½ vecka och för att hålle henne lugn när kaninen är lös ute så gav jag henne ett tuggben.
Men vad händer? Jo! Kaninskrället knycker benet från henne och springer och sätter sig bakom soffan och äter.
Så nu har jag jagat kanin i hela rummet med en valp som gärna hade hjälpt till under ena armen.
… kaniner är snabba även med tuggben i munnen!
(Det var inga stora ben utan små tuggpinnar som kanske är 10 cm långa eller så…)
"You just have to belive…"

gulligt<3
Villken busig liten kanin:)<3
Busigt xD

Jupps, han är ett monster! 
Han har dessutom kommit på att han kan hoppa upp på bordet från antningen fåtöljen eller soffan. Där knycker han nötter som finns i en skål och springer och gömmer sig. Men eftersom han inte lyckas öppna nöten så hämtar han nya hela tiden… så vi har nötter lite överallt.
Han ger sig inte förrän jag knäcker en nöt åt honom och ger honom. Eller ja, ibland ger han sig inte förrän efter tre nötter.. men ändå. 

Men gud alltså! Det hände en liknande sak hos oss … Vår shettis nosade på benen och tuggade lite, stackars våran hund! Shettisen brukar ju anfalla henne lite smått. Och så tar han hennes TUGGBEN.
Busigt att en kanin knycker nötter m.m! xD

Har också haft en häst som gillade tuggben… och falukorv, smörgås med leverpastej och piroger med köttfärs. 

#6: Shitt! Vi kom lite utanför ämnet (A)

#7 Gör inget, det är min tråd. 
#8; Även trådskaparen ska hålla sig till ämnet ;)
Inte för att det här var så alvarligt men.. :P
Vilket söt liten knutt, han kanske blev lite avis? ;)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Haha, så gulligt! 
Du får filma nästa gång. ^^

#10 Skulle kanske vara roligare om någon filmade mig när jag röjde runt bakom sofforna med valpen under armen. Puh! 
Att kaniner ska vara så snabba!