Kanin iFokus

Kanin

Etikettmat-och-utfodring
Läst 1198 ggr
[sstorm]
0

Pellets runt sthlm?

Undrar om någon vet vart man kan få tag på Mästers eller Edel runt om sthlm? Jag bor själv i Bålsta så mot Uppsala funkar också. Har försökt hitta återförsäljare men hittar ingen :/

Tacksam för hjälp! :)

[sstorm]
0

Går även bra med hemsidor som kör hem gratis :)

Valkyrie
0

i sickla har de plock med star edel ;)

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

[sstorm]
0

#2 okej, du vet inte om de säljer hela säckar? Blir dyrt med självplock när man har 4 djur varav 1 har 7 ungar :P

pigelina
0

här finns 25kg säck med edel för 200:- men det kostar ju endel att skika;)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

[sstorm]
0

#4 haha, jo, de gör ju de :P Edel finns även i västerhaninge, där kostar 25kg 139:- tror jag, men de e lite långt att åka för pellets..

Valkyrie
0

de har de säkert man kan ju alltid ringa

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

[vretenskaniner]
0

Fäboden utanför Uppsala, södra Uppsala säljer 25 kg för 170 kr
självplock 10kr/kg :)
www.faboden.se

[sstorm]
0

#7 är de mästers eller Edel? :)

[vretenskaniner]
0

#8 Edel :)

[sstorm]
0

Putt, ingen mer som vet vart man kan få tag på detta? Någon som vet något likvädigt foder?

Jetaime
0

Finns det ingen granngården i närhetern som har?
(jag bor i skåne så jag har ingen aning).

[sstorm]
0

#11 nä, de har bara carrier, stampe och rabbfor :/ Så de får väl bli ngn av dem i slutändan om jag inte hittar de andra

Jetaime
0

#12 du kan inte fråga om dom kan beställa in till dig, eller om dom vet någon som ha rdå?

jasminrex
0

Bor oxå i Bålsta och har för ett tag sen varit på granngården i Enköping och där har jag för mig att de hade edel eller är jag helt ute o cyklar nu? ;O

Emelie
0

#14 Har de Edel på granngården i enköping :O det har jag aldrig sett. Man kanske borde ta sig en tripp och kolla …

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

[sstorm]
0

#14 jag har varit där flera ggre och de har aldrig haft Edel då iaf :P

jasminrex
0

#16 Okej, fel av mig ;P

zezagena
0

Kolla Granngårdens sida på nätet får du upp närmaste ställe. Köper själv Edel på Foderboden i Handen el Granngården Gustavsberg..

Lycka till  zez

[sstorm]
0

#18 Jag vet redan alla granngården runt om mig, enköping och täby, men ingen av dem säljer Edel :/

Sashhi
0

Foderboden i Haninge har de mesta inom foderväg till alla möjliga djur, dock vet jag inte hur nära det ligger dig iförsig. Rekommenderas!

Not your mom, not your milk.

[sstorm]
0

#20 tyvärr är de lite långt :/ hämtade mina första kaniner i haninge och de tar över 1 timma för oss att åka enkel väg…