Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 539 ggr
candycandye
0

Visa upp min skatt!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu vill jag gärna visa upp mitt älskade charmtrollMio för er!

candycandye
0

Mio leker med löv jag burit in^^

candycandye
0

mysigt lugn

candycandye
0

busig blick

candycandye
0

fler bilder kommer säkert, men så länge får ni njuta av dessa på min lilla skatt!

[BonnieL]
0

Jättesöt! Glad

candycandye
0

Tack! Har ju haft honom några månader nu, så det är hög tid att visa upp honom:)

sabines
0

Åh, gud va fin han har hunnit bli! :) alldeles jättesöt verkligen!

Beklagar verkligen igen med härstamningsbeviset, men det kommer. Har tyvärr ganska mycket annat som händer just nu, men bara jag får lite tid någon dag ska jag fixa detta, Hoppas att det är okej att de dröjer så länge =/

MixiDixi
0

Vilken sötnos! (Eller lurvnos hehe!)

teddybaby
0

Åh vilken charmör! Tycker han om att gosa? Bits han? ^^

candycandye
0

#7 Ingen fara!Hoppas att han ska vara hos mig lääänge länge så du har gott om tid att fixa detFlört!

Visst är han söt! Är syskonen lika? (om det är någon kvar):)

candycandye
0

#8Tack! ja precis en riktig lurvboll:P

candycandye
0

Charmören tackar! Han har aldrig bitits, är totalt uppmärksamhetsberoende och lägger sig platt på marken när man klappar honom:)) Förutom om man har honom i sängen, fär där älskar han att hoppa omkring;P

sabines
0

#10 Va bra! :)

Ja, hans syskon är ganska lika faktiskt! Men jag har alltid gillat Mio bäst! :P Den ena kaninen ska nog flytta hem till mig snart, bli kompis med min honkanin hade jag tänkt. Han är nämligen kastrerad nu, för det har vart så svårt att sälja honom, så då har jag hellre kvar honom som en goskanin om ingen vill ha honom! :) Det har ringt många som har vart oseriösa, och då är det bättre om han stannar än att komma till någon som inte kan sköta om honom!