Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 453 ggr
Rorosjons
0

Dvärgvädur Sökes!

Då det kommer att komma en familj hit ikväll och titta på Hotspot och Alice och Alice troligen säljs (då hon är lugnast och hon skall vara sällskap till en mycket lugn 4årig kastrerad herre) så letar jag efter en ny Dvärgvädur.

**Krav:
*** Dvärgvädurs **Hona
*** Wienertecknad
* Härstamningsbevis = ett måste
* EJ Kaninunge, skall vara kring halvåret som yngst. Är det en vuxen får hon ej vara över 2år och hon MÅSTE haft kull innan isf.

Honan får mer än gärna ha blå ögon alternativt odd eye. Men självklart får hon också ha bruna.
Mycket blandad färg är önskvärt så hon ej är t.ex. svart med en vit tass/nos.
Färgen hon är i övrigt får helst inte vara svart och heller inte någon mörkare färg (blå/madagaskar/Havanna t.ex).

Har du honan jag söker?
Maila då mig på: trubbelsbuse@hotmail.com eller sms:a på: 070-3581187

Jag finns i Östersund/Jämtland och kaninen får gärna vara i närheten då transport är väldigt svårt för mig att få tag i.

Rorosjons
0

Även om det är en mörkt wienertecknad kanin ni har så får ni gärna lägga in bild här. Kan vara så att jag faller för någon mörkare också (A) även fast jag har aningen svårt för dem.

Var god,  håll denna tråd ren från onödiga kommentarer likt, vilken söt kanin osv då jag gärna vill ha den så ren köp tråd som möjligt.

Men om just du hittar en kanin som du blivit intresserad av får du självklart fråga efter annonsörens nummer/e-mail adress.

Du som annonserar bör helst ange namn (både på dig & kanin), nummer och e-mail adress alt hemsida för lättare kontakt.

Rorosjons
0

Puttar upp!

Söker även en Teddyvädur i någon av färgerna G/S Japantecknad och Gul.
Hona i vuxen ålder. Ska ha haft tidigare kull, så lite wiener i stammen som möjligt men främst ren teddy och inget lejon.

Ser främst att det är en ren Teddy. Sen om det förekommer Wiener i stammen gör lite men ej så mycket då jag främst ser på pälsens kvalité och att det är Teddyvädur.
Individen i fråga skall ej ha wiener i sitt utseende helst. Utan det wienertecknade bör finnas längre bak i stammen.